thygesen Skrevet June 10, 2005 Rapporter Skrevet June 10, 2005 Hejsa Alle, Jeg skal snart flytte ud i min nye lejlighed og vil gerne have min egen vaskemaskine samt kondens tørretumbler. Det vil jeg så investere i, det billigste sted og umiddelbart er det DK.. Er der noget problem i det? Udover det, skal jeg bruge en elektriker til at montere stik og sådan noget.. Kender nogen en elektriker i Sverige de har brugt? Mvh. Thygesen
Guest Palle... Besvaret June 10, 2005 Rapporter Besvaret June 10, 2005 Bemærk, at der ikke er nogen nul på deres 380V. Ihvertfald ikke til komfuret. Dette kan dog ændres rimelig let, da du tager en af faserne og lægger til jord. (correct me if I'm wrong... det er noget tid siden jeg gjorde)
Gio Besvaret June 12, 2005 Rapporter Besvaret June 12, 2005 ...og bemærk at kondens-tørretumblere ofte er noget skidt. Mine egne erfaringer er højt strømforbrug, dårlig tørrevne, unødig slitage på tøj grundet længere tørretid, samt lugtgener i maskinen efter et stykke tid. Men måske jeg bare har været uheldig med de maskiner jeg har haft!? Jeg vil ihvertfald HELT fraråde kombinerede vaskemaskiner/kondenstørretumblere!
thygesen Besvaret June 12, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret June 12, 2005 Desværre skal man ofte have en kondenstørretumblere i en lejlighed.. da man ikke må have andet... Jeg har lige været ude og kigge idag.. begge ting jeg kiggede på havde alminde 220V stik i sig.. så det viser sig, at det ikke er noget problem
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu