Snode Besvaret October 30, 2005 Rapporter Besvaret October 30, 2005 Er det nu va? va? va? giv mig et svar Er det nu va? er det snart va? va? va? Heh, heh, jeg er glad for, at du spurgte. Jeg har nemlig også kigget efter flere gange herinde af den årsag, at oktober næsten er gået, og jeg troede at jeg havde overset indlægget. Jeg glæder mig til at komme afsted og få rørt lattermusklerne og svinget træbenet ;) Sarah.
Gio Besvaret October 30, 2005 Rapporter Besvaret October 30, 2005 Jeg tror der er en lille uge til...så smider Thomas & Toft den officielle invitation op herinde. Og så er det bare at smide slanterne, og begynde at glæde sig (...endnu mere) :)
Toft Besvaret October 31, 2005 Rapporter Besvaret October 31, 2005 Det er vel i principet ligemeget hvornår invitationen kommer online, så længe det er i god tid. Datoen er jo kendt af alle som måtte være interesseret i arrangementet (den 21. januar 2006). Desuden så er der i år ubegrænset antal pladser til julefrokosten, hvilket vil medføre (regner vi med) at mange folk alligevel venter med at betale/tilmelde sig til dagen før sidste tilmeldingsfrist ;) "Vi gør vores bedste", og for at være ærlig, så tror jeg at vi får invitationen online omkring medio november først :)
Toft Besvaret October 31, 2005 Rapporter Besvaret October 31, 2005 Skulle måske lige tilføje, at vi selvfølgelig vil lægge invitationen ud her på sitet så hurtigt som muligt. Men vi har også hver især mange andre ting at se til, og to måneders tid er vel også tid nok til at få meldt sig til?! :)
Gio Besvaret October 31, 2005 Rapporter Besvaret October 31, 2005 Toft...slap af...ikke stresse...vi elsker jer alligevel :)
Thomas Besvaret October 31, 2005 Rapporter Besvaret October 31, 2005 Vi stresser heller ikke;) Vi informerer bare:) Og kan da sige at i kan godt begynde at glæde jer:)
Toft Besvaret November 6, 2005 Rapporter Besvaret November 6, 2005 Så kan vi vist godt begrave denne tråd her :) Se i stedet: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=3359
Recommended Posts