Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Er det nu va? va? va? giv mig et svar :rolleye: Er det nu va? er det snart va? va? va? :rolleye:
Heh, heh, jeg er glad for, at du spurgte. Jeg har nemlig også kigget efter flere gange herinde af den årsag, at oktober næsten er gået, og jeg troede at jeg havde overset indlægget. Jeg glæder mig til at komme afsted og få rørt lattermusklerne og svinget træbenet ;) Sarah.
  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Jeg tror der er en lille uge til...så smider Thomas & Toft den officielle invitation op herinde. Og så er det bare at smide slanterne, og begynde at glæde sig (...endnu mere) :)

Besvaret

Det er vel i principet ligemeget hvornår invitationen kommer online, så længe det er i god tid. Datoen er jo kendt af alle som måtte være interesseret i arrangementet (den 21. januar 2006). Desuden så er der i år ubegrænset antal pladser til julefrokosten, hvilket vil medføre (regner vi med) at mange folk alligevel venter med at betale/tilmelde sig til dagen før sidste tilmeldingsfrist ;) "Vi gør vores bedste", og for at være ærlig, så tror jeg at vi får invitationen online omkring medio november først :scared: :)

Besvaret

Skulle måske lige tilføje, at vi selvfølgelig vil lægge invitationen ud her på sitet så hurtigt som muligt. Men vi har også hver især mange andre ting at se til, og to måneders tid er vel også tid nok til at få meldt sig til?! :)

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...