Jump to content

Den mobile frisør i Skåne....

Recommended Posts

Guest raket77
Besvaret

Folk må da kede sig gevaldigt hvis man kan begynde og diskutere om 300kr er for dyrt eller billigt, men hvis det er for hyggens skyld så god fornøjelse. P.S har lige købt en kop kaffe til 9 kr på en tankstation og det er sgu for dyrt når jeg kan lave den næsten gratis der hjemme........

Besvaret
Hallo Mester Jakel, så vidt jeg kan se på dine forrige indlæg er du vist ikke verdens bedste til at holde tonen selv. Det står dig frit for at blive klippet af hvem du har lyst, ja, du kan da også klippe dig selv helt gratis og så vil selv 20 kr. jo være dyrt. Men der findes altså stadig mennesker der blive klippet til en pris af 300 kr. og op...
Hvis du ellers kan læse står der at jeg hedder Thomas! Men Mester Thomas er også ok;)
Besvaret

Hej Brian! Bare lige for at runde tingene af så er det rigtig dejligt at du gider dele din kones ekspertise med os... Så er der dem der kontakter hende og dem der ikke gør... Man vælger jo selv hvor og hvem man klippes af, og kan man ikke lidt lugten i bageriet kan man holde sig væk, måske også fra denne lille uskyldige debat?

Besvaret
Ja' date=' undskyld mig Thomas, men hvis du er skaldet, hvad f"#¤%" blander du dig så i prisen for?[/quote'] Er dette her ikke en debat side, hvor alle kan sige deres meninger.???????????
Besvaret

og det har de så allesammen gjort - kan vi komme videre ? er der nogen der har "meldt sig" som forsøgskanin ? ;-) ser frem til en anmeldelse og vurdering af kvalitet og pris hos en der faktisk har prøvet frisøren (og som ikke risikerer en gang med kagerullen ;-) )..

Guest Supermule
Besvaret

Den var god... Man tør jo næsten ikke.... Man får jo bare ballade hvis man skriver herinde...

og det har de så allesammen gjort - kan vi komme videre ? er der nogen der har "meldt sig" som forsøgskanin ? ;-) ser frem til en anmeldelse og vurdering af kvalitet og pris hos en der faktisk har prøvet frisøren (og som ikke risikerer en gang med kagerullen ;-) )..
Besvaret

Jeg og min kæreste har benyttet rikke flere gange. Jeg syns bestemt ikke der er noget og klage over der, jo måske lige alle de små hår som sidder og klør bag efter en klipning :D Og jeg har da stadig hår på hovedet;) Tommy

• 2 weeks later...
Besvaret

Fantastisk! ... Er lige blevet klippet af Rikke og det var rigtig godt... jeg er en krævende kunde og hun lever op til ALT! Så som kvinde er jeg ovenud tilfreds og prisen var egnetligt i den billige ende når man tænker på kvaliteten... Så det var lige en tilbagemelding fra "førsøgskaninen"...

Besvaret
... Er lige blevet klippet af Rikke og det var rigtig godt... jeg er en krævende kunde og hun lever op til ALT! Så som kvinde er jeg ovenud tilfreds og prisen var egnetligt i den billige ende når man tænker på kvaliteten... Så det var lige en tilbagemelding fra "førsøgskaninen"...
Nu har jeg ingen erfaring med den mobilefrisør, men jeg så nogle nævnte nørrebro klipning og man får hvad man betaler for, hænger nu altså meget godt sammen. De fleste "nørrebro" klipninger bliver foretaget med trimmer/maskine og det er knap så pænt, som folk der kan deres håndværk med en saks. Så jeg synes egentlig ikke priserne er særlig slemme. Jo hvis jeg bliver klippet med en trimmer, men det kan jeg næsten ikke forestille mig er tilfældet =).. Måske det bliver aktuelt når vi flytter =)
Guest Supermule
Besvaret

Jamen på Rikke's vegne takker jeg mange gange for roserne! :rolleyes: Den diskussion om hvorvidt prisen er i overkanten, kommer jo an på kvaliteten... Man får jo ikke en Mercedes for prisen på en Lada vel??

... Er lige blevet klippet af Rikke og det var rigtig godt... jeg er en krævende kunde og hun lever op til ALT! Så som kvinde er jeg ovenud tilfreds og prisen var egnetligt i den billige ende når man tænker på kvaliteten... Så det var lige en tilbagemelding fra "førsøgskaninen"...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...