Admin Skrevet July 14, 2005 Rapporter Skrevet July 14, 2005 Busdriften i Helsingborg er overtaget af Arriva, så nu kan vi glemme alt om køreplaner. Parkeringsafgiften ved Knutpunkten (nede ved busterminalen) er steget fra 8 kr til 15 kr. Nu er der efterhånde kun en fornuftig mulighed for at komme ned til Knutpunkten: Cykel. Flååt Helsingborg
Guest Supermule Besvaret July 14, 2005 Rapporter Besvaret July 14, 2005 Kodeordet er: Malmö.... jeg gentager... Malmö.... Hvis du siger det, så kan du godt få lov til at flytte herned, hvor solen altid skinner og sildene er røgede.... ;)
Admin Besvaret July 14, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret July 14, 2005 Og hvor jeg har ca. 2 timer til arbejde :p
Guest Supermule Besvaret July 14, 2005 Rapporter Besvaret July 14, 2005 Kodeordet er: Bagatel.... Jeg gentager...Bagatel.... :)
ulmus Besvaret July 22, 2005 Rapporter Besvaret July 22, 2005 Og hvor jeg har ca. 2 timer til arbejde :p Steen, den tur kan du sq ikke klare på 2 timer. Jo, forresten, hvis du mener hver vej. :th2:
biz Besvaret July 23, 2005 Rapporter Besvaret July 23, 2005 Og hvis man ser bort fra at din cykel bli´r stjålet efter ca 20 minutter i Malmø ! ;) :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu