thomas_lund Skrevet July 14, 2005 Rapporter Skrevet July 14, 2005 Vi har vores danske canal digital abonnement med os over sundet, men ville mægtig gerne også kunne se de svenske kanaler. Ud over at sætte en analog antenne op, hvad er vores muligheder? Jeg går stærkt ud fra, at 2 kort fra samme udbyder i 1 reciever ikke kan gå godt (en Force reciever). Hvad gør i andre?
Guest simson Besvaret July 19, 2005 Rapporter Besvaret July 19, 2005 simson er der nogen der ved hvordan modtageforholdene for alm analog dr1 og tv2 er i Skåne, for eksempel oppe ved Eslöv og Höör
Kenneth Besvaret July 19, 2005 Rapporter Besvaret July 19, 2005 er der nogen der ved hvordan modtageforholdene for alm analog dr1 og tv2 er i Skåne' date=' for eksempel oppe ved Eslöv og Höör[/quote'] da jeg boede i Marieholm var det helt i orden.
Admin Besvaret July 19, 2005 Rapporter Besvaret July 19, 2005 Vi har vores danske canal digital abonnement med os over sundet, men ville mægtig gerne også kunne se de svenske kanaler. Ud over at sætte en analog antenne op, hvad er vores muligheder? Jeg går stærkt ud fra, at 2 kort fra samme udbyder i 1 reciever ikke kan gå godt (en Force reciever). Hvad gør i andre? Hvis der er 2 kortlæsere til Conax burde det ikke være noget problem både at have et dansk og et svensk Canal Digital kort.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu