Persille Skrevet July 23, 2005 Rapporter Skrevet July 23, 2005 Hej folkens, dette er mest en "giv mig nogle gode ideer-tråd", ikke så meget et ønske om at få anbefalet bestemte udbydere. Vores telefonløsning er i dag IP-telefoni på fastnet, Jesper har en privat mobiltelefon og jeg har en privat og en på arbejde. Mobiltelefonmæssigt har jeg forestillet mig, at jeg laver min private telefon om til et svensk nummer og jobbet må så leve med at de kan kontakte mig på mobiltelefonen til en lidt højere pris. Hvordan man så får lært omgivelserne hvornår de skal ringe på den svenske hhv. den danske telefon må vi se at få løst. Men jeg overvejer, om vi også bør have et svensk fastnet-nummer for en ordens skyld? Det er vel ikke så nemt at få f.eks. offentlige myndigheder til at ringe til et dansk nummer og den slags... Eller må de bare nøjes med at ringe på mobilen? Hvis nogen af jer har erfaringer med at de blokerer totalt eller er fuldstændig ligeglade vil jeg i hvert fald gerne høre om det. Tips til hvordan I har løst mobiltelefonproblemet er også meget velkomne - kan man f.eks. bare skifte simkort, hver gang man kører over broen??? /Pernille
Thomas Besvaret July 23, 2005 Rapporter Besvaret July 23, 2005 Behold jeres ip telefon! Få 3 abonnement til jeres mobiler! Ingen svensk fastnummer, det er for dyrt. Vil i have et svensk nummer så køb en svensk mobil med taletidskort, men jeg har ikk haft nogen problemer med at få nogen til at ringe til dansk nummer:)
boysen Besvaret July 23, 2005 Rapporter Besvaret July 23, 2005 Jeg kan kun være helt enig med Thomas... Vi har også bare ip telefon som fastnet, og så hver en 3 telefon... Der er RIGTIG god 3 dækning i Malmö. Både offentlige myndigheder, butikker, værksted osv. har ingen problemer med at skulle ringe på et dansk nummer. - vi har i det halve år vi nu har boet her ovre aldrig haft behov for et svensk nr. Mvh Nicolaj
andersen Besvaret July 23, 2005 Rapporter Besvaret July 23, 2005 Jeg er også kommet ganske langt med mit danske nummer - banken, ejendomsmægleren, sågar viceværten havde ingen problemer. Har et svensk fastnetnummer, men kun for at kunne få ADSL... stikket er ikke engang sat i væggen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu