Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Det er jo ganske forfærdeligt. Centralen i bunkeflostrand er fyldt, så det kan ikke lade sig gøre at få internet før engang sidst på året når de har fået bygget en ny. Så kan man jo glæde sig over at have 56k som man så kan prøve at bridge med GPRS på mobilen... :cry: Hvad er det her for et stenalderland!

Guest Supermule
Besvaret

Kender det kun alt for godt... :( Kostede mig 20000 på den konto...

Besvaret
Det er jo ganske forfærdeligt. Centralen i bunkeflostrand er fyldt, så det kan ikke lade sig gøre at få internet før engang sidst på året når de har fået bygget en ny. Så kan man jo glæde sig over at have 56k som man så kan prøve at bridge med GPRS på mobilen... :cry: Hvad er det her for et stenalderland!
Hehe.. Det er hårdt, hva'?¿ Så go figure: Hvor jeg bor uden for Eslöv mod Röstunga kan man ikke engang få ISDN, og bredbånd er der overhovedet ingen udsigt til. Heldigvis har jeg en fleksibel arbejdsgiver der var med på at jeg fik installeret en VSAT løsning (to vejs internet via satellit). Det er næsten som ADSL dog har jeg kun 512/128 kbit, den koster dyrt at få installeret og smådyr i månedsafgift. Til gengæld kan en kraftigt snevejr - eller regnvejr - afbryde forbindelsen så man ikke sidde her og spilder sin tid med at surfe på nettet :-)
  • 2 weeks later...
Besvaret

Jeg kommer også til at bo i et område uden ADSL. Kan man ikke køre internet over den parabol jeg skal have.? (altså uden at det koster kassen - som det ovenfor nævnte anlæg)

Besvaret

Får du Canal Digital KabelTV der hvor du flytter hen ? Så kan du få internet igennem dem. Jeg har lige bestilt, de leverer dog kun 2 mbit, men det er ok indtil BBB kan levere over telefonstikket

Besvaret

Så langt er jeg ikke kommet endnu, men tak for svaret - det var da en mulighed

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...