Guest jxhab Skrevet July 25, 2005 Rapporter Skrevet July 25, 2005 Hej Alle, Hvad synes I ville være det bedste valg, hvis man skulle vælge en bil med lækker comfort og gode køreegenskaber. Jeg går ikke så højt op i HK og fart, så derfor har jeg luret lidt på en MB S320. Men jeg er altid nysgerig for hvad i andre synes. Jeg har prøvet at holde mig inden for 250.000 SEK, så gerne nogle realistiske bud =)
Peter H. Besvaret July 25, 2005 Rapporter Besvaret July 25, 2005 Vi har en fin s320 du kan få billigt :):)
Guest jxhab Besvaret July 25, 2005 Rapporter Besvaret July 25, 2005 Vi har en fin s320 du kan få billigt :):) Hehe ja den har jeg set.. Peter, check din "PM".. jeg har smidt dig en besked omkring nogle andre biler også =)
tommy_h Besvaret July 25, 2005 Rapporter Besvaret July 25, 2005 Du kan jo også få en fin Passat W8, der får du komfort og køre glæde for alle pengene :)
Guest Supermule Besvaret July 25, 2005 Rapporter Besvaret July 25, 2005 Hvorfor har du så købt en Ford??? Du kan jo også få en fin Passat W8' date=' der får du komfort og køre glæde for alle pengene :)[/quote']
credde Besvaret July 25, 2005 Rapporter Besvaret July 25, 2005 En cruiser bil forbinder man da med en stor amerikansk Cadillac fra 60-erne :D
tommy_h Besvaret July 25, 2005 Rapporter Besvaret July 25, 2005 Man kan jo ikke alle tjene 1mil om året :D og man kan ikke både få komfort og en god økonomi på en gang:/ og skal man ha sjov må man jo spare. sådan er livet når man ik er ældre. Men du kan jo købe passaten, det er trods alt stadig min:D Hvorfor har du så købt en Ford???
Guest jxhab Besvaret July 25, 2005 Rapporter Besvaret July 25, 2005 En cruiser bil forbinder man da med en stor amerikansk Cadillac fra 60-erne :D Heheh okay, så tror jeg jeg blev misforstået ;) .. Nææh jeg er nu nok mere til noget ala Mercedes eller Audi, men det er jo altid spændende og høre hvad I har eller hvad I synes er en god bil. Det er typisk en bil jeg skal bruge til at køre nogle kilometer i og derfor vil jeg gerne have en god komfort og gerne noget der er rart at køre langt i, uden det bliver alt for dyrt for pungen.. Jeg er villig til at komme ned på de der 7-8 km/l ..
thomas_lund Besvaret July 25, 2005 Rapporter Besvaret July 25, 2005 Altid et godt spørgsmål - bedste bud er vel at prøve de klassiske BMW, Audi og Mercedes lige efter hinanden og så få en god føling med dem. De er alle sammen ens og alligevel meget forskellige. Personligt ville jeg ikke røre en Mercedes. Køreglæden er godt nok pakket langt ned i posen. Der skal mere end stor motor til at have køreglæde. Andre sværger til dem. Audi er bare guf i kabinekvalitet, fin komfort men dyr at servicere på et aut. værksted. Havde en A4 som aldrig kom ud af service med regninger under 10k kr og andre (faktisk alle dem jeg kender som har Audi) har samme erfaring. Bimmere er fantastiske køremaskiner. En M5 eller bare 5-erne generelle er for fede, og har stadig komfort etc.etc. Nyt design er dog en turn-off Svært at give dig konkrete bud. Personlig smag er en underlig ting. Selv sværger jeg til lyden fra en 6-cyl boxer fra en Porsche. "Komfort", køreglæde, god benzinøkonomi for en sportsbil og satme svært at tørre smilet af efter en køretur.
credde Besvaret July 25, 2005 Rapporter Besvaret July 25, 2005 Jeg har aldrig haft nogle dyre regninger på mine Audi'er (TT + A4 3.0 Quattro) for lige at være på det første. Men som der bliver skrevet, så er det en god idé at prøve alle bilerne, som falder indenfor dit prisleje. Folk har jo forskellige holdninger, nogle sværger til MB, andre til BMW og endnu andre til Audi. Udover som nævnt BMW M5 findes der jo også Audi S6, Mercedes S-Klasse osv.
Peter H. Besvaret July 25, 2005 Rapporter Besvaret July 25, 2005 Credde: forsikringen dur bare ikke på en m5,ellers havde jeg nok et par stykker i firmaet :):)
Kasper Besvaret July 25, 2005 Rapporter Besvaret July 25, 2005 I glemmer da helt volvo, det er da komfort! Den er billig i forsikring, rep. og den 5 cyl. motor lyder da lidt som en stor motor bare med dyne på :o)
thomas_lund Besvaret July 25, 2005 Rapporter Besvaret July 25, 2005 Hmmm - de nye Volvo'er syntes jeg ikke har en ordentlig kvalitet i interiør. Sidst jeg sad i en S80'er lugtede det hele af billig plastik imho i forhold til BMW, Mercer og Audi. Men igen - smag og behag
Kasper Besvaret July 25, 2005 Rapporter Besvaret July 25, 2005 Jeg skiftede min TT ud med en volvo S60R. Kvaliteten er mindst ligeså god som audi, sæderne er bedre og der er brugt mere læder. ....og ikke mindst, der er flere knapper :)
tommy_h Besvaret July 26, 2005 Rapporter Besvaret July 26, 2005 Tag du og smut en tur op forbi peter. så kan du jo evt prøve min W8 som står der oppe;)
Guest Supermule Besvaret July 26, 2005 Rapporter Besvaret July 26, 2005 Hvorfor holder den ikke hjemme i carporten??? Tag du og smut en tur op forbi peter. så kan du jo evt prøve min W8 som står der oppe;)
csa Besvaret July 26, 2005 Rapporter Besvaret July 26, 2005 det er fordi Tommy er gået hen og blevet Ford'O Fil !
tommy_h Besvaret July 26, 2005 Rapporter Besvaret July 26, 2005 Ja ford det rykker det har du ret i CSA :D Og man kan jo kun køre i en bil af gangen. Der er jo forskel på om man bruger for 4000kr benzin eller 1900kr disel om måneden..
Kasper Besvaret July 26, 2005 Rapporter Besvaret July 26, 2005 Hvad kan man sige til det ?! .... Gør som Ford, Køb Volvo
Guest Supermule Besvaret July 26, 2005 Rapporter Besvaret July 26, 2005 Eller en ny en... Gør som Ford... Tab penge på Volvo.... ;)
Guest carspar Besvaret July 26, 2005 Rapporter Besvaret July 26, 2005 Ja hold jer langt væk fra S80 serien, har selv haft en S80 T6 jeg har aldrig før haft så mange og store serviceregning før, og jeg er ikke den eneste der har den erfaring. S80 har i hele sverige et dårligt rygte. Men 70 og 60 modellen skulle være ok.
NGO Besvaret July 30, 2005 Rapporter Besvaret July 30, 2005 Når det er den prisklasse du er ude og kigge efter bil i. Så gør dig selv den tjeneste også at prøve lidt andet end de tyskere der ellers bliver anbefalet herinde. Jaguar XJ. (markedets nok højeste interiørkvalitet - til prisen) Lexus LS400. (mere driftsstabil end både audi og mercedes) Cadillac Seville. (flyderkongen men en olm værdiforringelse) Ved Alle 3 mærker kan man sagtens kan finde en bil af god årgang til omkring 250.000 skr.
Guest raket77 Besvaret July 30, 2005 Rapporter Besvaret July 30, 2005 Volvo Fh12-16 globetrotter eller Xl 420-460 hk. alt i udstyr m. sovekabine ligger perfekt på vejen, kører ca. 5 på literen og du skal ikke tanke hveranden dag da du kan få dem med brændstof tanke op til 1200l.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu