Jønsson Skrevet July 26, 2005 Rapporter Skrevet July 26, 2005 Findes der nogle biltræf her på den svenske side, hvor alle os Øresund-itter kan ose lidt?.. Der er jo et par stykker herinde der er udstyret med nogle hyggelige slæder..
thomas_lund Besvaret July 26, 2005 Rapporter Besvaret July 26, 2005 Dunno, men jeg vil da gerne være med til lidt hygge
Persson Besvaret July 26, 2005 Rapporter Besvaret July 26, 2005 der plejede at være træf på mobilia' parkeringsplads hver onsdag aften i sommer perioden - jeg ved ikke om det stadig er der .. anyone ??
thomas_lund Besvaret July 26, 2005 Rapporter Besvaret July 26, 2005 Bare for "os", eller generelt for unge gutter i deres overgejlede Ford Fiesta?
andersen Besvaret July 26, 2005 Rapporter Besvaret July 26, 2005 Jeg tropper da gerne op til et lille træf så man kan lære andre fra debatten at kende.
Guest ThomasO Besvaret July 26, 2005 Rapporter Besvaret July 26, 2005 Swoop, jeg selv og et par andre har da også mødtes nede på havnen hvor vi har vasket biler, nusset lidt med støvsugere og sludret. En såkaldt "vaskedag" ...
thomas_lund Besvaret July 26, 2005 Rapporter Besvaret July 26, 2005 Vi kunne jo tage en hurtig beslutning og mødes til en "vaskedag" f.eks. søndag den 31. om eftermiddagen. F.eks. kl 15.00 på Svågertorp ved "do-it-yourself" vaskeanlægget. I denne tid kan man altid lige fjerne lidt insekter fra fronten med spuleren
Guest ThomasO Besvaret July 26, 2005 Rapporter Besvaret July 26, 2005 Fed ide, har set en del andre "udlændinge af anden oprindelse end scandinaver" - i ny og næ gør det nede på havnen. Der er en parkeringsplads ved siden af tanken nemlig. De hygger sig gevaldigt.
csa Besvaret July 27, 2005 Rapporter Besvaret July 27, 2005 ja når man taler om solen: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?p=42244#post42244
csa Besvaret July 27, 2005 Rapporter Besvaret July 27, 2005 Vi kunne jo tage en hurtig beslutning og mødes til en "vaskedag" f.eks. søndag den 31. om eftermiddagen. F.eks. kl 15.00 på Svågertorp ved "do-it-yourself" vaskeanlægget. I denne tid kan man altid lige fjerne lidt insekter fra fronten med spuleren den er jeg med på
Plesner Besvaret July 29, 2005 Rapporter Besvaret July 29, 2005 Det lydder kanon. Jeg vil prøve at se om jeg kan slippe fri af svigerforældrende, der er på besøg. Hvad taler vi om af biler ? Håber ikke der er nogen mindstegrænse for jeg har ikke købt noget endnu. Derimod er jeg den (u)lykkelige ejer af en potent standard Ford Mondeo 2,0 CLX fra 1993 på danske plader som skal afvikles ASAP :-)
thomas_lund Besvaret July 29, 2005 Rapporter Besvaret July 29, 2005 Hehe - du kommer i hvad du nu har uanset alder og mærke. Vi sparker gerne (hårdt) til en Mondeo ;-) Det er vel mere lige at sige hej, snakke lidt og glo biler. Min bil: Sølv 911 Carrera 4. Har en 944 på danske plader som også skal afhændes - nogen køber? ;-)
Plesner Besvaret July 29, 2005 Rapporter Besvaret July 29, 2005 Det lydder godt :-) Jeg var en tur forbi sportbilcenter i Klagshamn, da jeg var ude at lufte cyklen. Han havde en C32 AMG Carlson til salg - den er fed, men bliver nok lidt dyr at pendle i. Han vil nok heller ikke give meget for mondeoen i bytte :-) Men nu må vi se hvad det ender med....
thomas_lund Besvaret July 29, 2005 Rapporter Besvaret July 29, 2005 Jeg pendler skam også i min 911. ~10 km på literen hvis jeg kører pænt. 5 hvis jeg ikke gør / bykørsel. Uhh.. Godt jeg kun har 50 km hver vej :-)
Peter H. Besvaret July 29, 2005 Rapporter Besvaret July 29, 2005 Plesner: du må ikke köbe bil hos dem... alle andre bare ikke dem... de har väret ned og vende 5 gange på 3 år og er fuld af lögn,,,,,
Thomas Besvaret July 29, 2005 Rapporter Besvaret July 29, 2005 Vi kunne jo tage en hurtig beslutning og mødes til en "vaskedag" f.eks. søndag den 31. om eftermiddagen. F.eks. kl 15.00 på Svågertorp ved "do-it-yourself" vaskeanlægget. I denne tid kan man altid lige fjerne lidt insekter fra fronten med spuleren Kan det ikke være om formiddagen? feks kl. 11! Kl 15 er sådan et træls tidspunkt midt på dagen, kl. 11 så kan man også få noget ud af dagen bagefter:)
Guest Palle... Besvaret July 29, 2005 Rapporter Besvaret July 29, 2005 Kl 15 er sådan et træls tidspunkt midt på dagen, kl. 11 så kan man også få noget ud af dagen bagefter:) Kl. 15 er udmærket. Så kan man få noget ud af dagen inden kl 15... som f.eks. at køre gokart ... hvis jeg kigger forbi, bli'r det formentlig i en bil med defekt hjulleje og gokart i bagagerummet.. ;)
thomas_lund Besvaret July 29, 2005 Rapporter Besvaret July 29, 2005 Jeg har indflytterfest lørdag, så jeg sover nok kl 11 ;-) Go-kart? Nede ved Lockarp? Kører forbi hver dag på vej hjem, og har altid villet kigge ind
Guest Palle... Besvaret July 29, 2005 Rapporter Besvaret July 29, 2005 Ja, jeg kører i Lockard. Onsdag og søndag er der gokart.... Tirsdag og lørdag er det minimoto
Jønsson Besvaret July 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret July 29, 2005 Plesner: du må ikke köbe bil hos dem... alle ander bare ikke dem... de har väret ned og vende 5 gange på 3 år og er fuld af lögn' date=',,,,[/quote'] Det kan jeg kun tilslutte mig, købte en S4 hos dem og det var noget skod!
Jønsson Besvaret July 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret July 29, 2005 Vi kunne jo tage en hurtig beslutning og mødes til en "vaskedag" f.eks. søndag den 31. om eftermiddagen. F.eks. kl 15.00 på Svågertorp ved "do-it-yourself" vaskeanlægget. I denne tid kan man altid lige fjerne lidt insekter fra fronten med spuleren Bli'r det så søndag eller onsdag eller begge dage?
Plesner Besvaret July 29, 2005 Rapporter Besvaret July 29, 2005 Ja valget ligger mellem Audi, BMW og MB skal bare lige finde ud af hvilken.... S4 er da ellers en rigtig fed bil (i mine øjne)
Peter H. Besvaret July 29, 2005 Rapporter Besvaret July 29, 2005 Palle: og det har du ikke sagt til mig... Grrrr... skam dig :):)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu