Jump to content

Recommended Posts

Guest ThomasO
Besvaret

Swoop, jeg selv og et par andre har da også mødtes nede på havnen hvor vi har vasket biler, nusset lidt med støvsugere og sludret. En såkaldt "vaskedag" ...

Besvaret

Vi kunne jo tage en hurtig beslutning og mødes til en "vaskedag" f.eks. søndag den 31. om eftermiddagen. F.eks. kl 15.00 på Svågertorp ved "do-it-yourself" vaskeanlægget. I denne tid kan man altid lige fjerne lidt insekter fra fronten med spuleren

Guest ThomasO
Besvaret

Fed ide, har set en del andre "udlændinge af anden oprindelse end scandinaver" - i ny og næ gør det nede på havnen. Der er en parkeringsplads ved siden af tanken nemlig. De hygger sig gevaldigt.

Besvaret
Vi kunne jo tage en hurtig beslutning og mødes til en "vaskedag" f.eks. søndag den 31. om eftermiddagen. F.eks. kl 15.00 på Svågertorp ved "do-it-yourself" vaskeanlægget. I denne tid kan man altid lige fjerne lidt insekter fra fronten med spuleren
den er jeg med på
Besvaret

Det lydder kanon. Jeg vil prøve at se om jeg kan slippe fri af svigerforældrende, der er på besøg. Hvad taler vi om af biler ? Håber ikke der er nogen mindstegrænse for jeg har ikke købt noget endnu. Derimod er jeg den (u)lykkelige ejer af en potent standard Ford Mondeo 2,0 CLX fra 1993 på danske plader som skal afvikles ASAP :-)

Besvaret

Hehe - du kommer i hvad du nu har uanset alder og mærke. Vi sparker gerne (hårdt) til en Mondeo ;-) Det er vel mere lige at sige hej, snakke lidt og glo biler. Min bil: Sølv 911 Carrera 4. Har en 944 på danske plader som også skal afhændes - nogen køber? ;-)

Besvaret

Det lydder godt :-) Jeg var en tur forbi sportbilcenter i Klagshamn, da jeg var ude at lufte cyklen. Han havde en C32 AMG Carlson til salg - den er fed, men bliver nok lidt dyr at pendle i. Han vil nok heller ikke give meget for mondeoen i bytte :-) Men nu må vi se hvad det ender med....

Besvaret
Kan det ikke være om formiddagen? feks kl. 11! Kl 15 er sådan et træls tidspunkt midt på dagen, kl. 11 så kan man også få noget ud af dagen bagefter:)
Guest Palle...
Besvaret
Kl 15 er sådan et træls tidspunkt midt på dagen, kl. 11 så kan man også få noget ud af dagen bagefter:)
Kl. 15 er udmærket. Så kan man få noget ud af dagen inden kl 15... som f.eks. at køre gokart ... hvis jeg kigger forbi, bli'r det formentlig i en bil med defekt hjulleje og gokart i bagagerummet.. ;)
Guest Palle...
Besvaret

Ja, jeg kører i Lockard. Onsdag og søndag er der gokart.... Tirsdag og lørdag er det minimoto

Besvaret
Plesner: du må ikke köbe bil hos dem... alle ander bare ikke dem... de har väret ned og vende 5 gange på 3 år og er fuld af lögn' date=',,,,[/quote'] Det kan jeg kun tilslutte mig, købte en S4 hos dem og det var noget skod!
Besvaret
Bli'r det så søndag eller onsdag eller begge dage?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...