Sony Skrevet August 4, 2005 Rapporter Skrevet August 4, 2005 Hej folkens Nu er det sådan at det desværre er svært at finde alle møbler fra ET sted i enten DK eller SE. Så derfor køber man lidt hist og pist efter smag og pris m.m. Men problemet er at det kommer til at koste rigtig mange penge i transport hvis man skal have det bragt ud til en adresse i DK fra forskellige butikker, og dernæst samlet få d bragt til SE. Hvordan løser man dette problemt bedst?? Er der nogen herinde som kan være til rådighed med en stor varevogn mht transport fra et par butikker til DK add og dernæst til SE?? Naturligvis mod en aftalt pris :) Det haster lidt, så håber at få nogle brugbare henvendelser asap.
Guest Supermule Besvaret August 5, 2005 Rapporter Besvaret August 5, 2005 Hvor stor skal vognen være?? Jeg har en lang Hiace...evt med trailer....
Madsen Besvaret August 5, 2005 Rapporter Besvaret August 5, 2005 Uha, Brian! Kan den måske bruges til at hente vores nye smækre kombiskab ved posten engang? Har nemlig fundet ud af at de ikke bringer den ud... så vi skal på posthuset efter den... øvøv...
Guest Supermule Besvaret August 5, 2005 Rapporter Besvaret August 5, 2005 Hvad er et kombiskab og hvor stort er det??
Madsen Besvaret August 5, 2005 Rapporter Besvaret August 5, 2005 ... et kombineret køleskab og fryser... er på størelse med et stort køleskab...
Sony Besvaret August 5, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 5, 2005 Foreløbigt er det kun 2 sofaer (hvoraf den længste har mål 2,22 m) som skal over broen... men det kan være at der samler sig et par ting mere inden det kommer afsted. Det kunne foreksempel være et sofabord... og måske spisebord +stole.
Gio Besvaret August 6, 2005 Rapporter Besvaret August 6, 2005 Brian´s Flytteservice & Transport... :) Er HiAce´n til at leje for en billig skilling op til en evt. flytning? Så ville det, umiddelbart, være nemt at få de fleste kasser over inden "slæbet" med de større ting.
Guest Supermule Besvaret August 6, 2005 Rapporter Besvaret August 6, 2005 Hahahahahahahaha... Hvis jeg skal noget, så er det at jeg skal vide præcvis hvad der skal over og hvornår. Det er jo et spørgsmål om jeg skal ha' traileren bagefter eller om Hiace'en kan klare det alene... Og ja Madsen... Jeres kombiskab kan snildt stå bagi traileren. Den er 190cm høj indvendigt....
Sony Besvaret August 6, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 6, 2005 Brian; hvormange skillinger vil du have for tjenesten? :-) og er det muligt inden for de næste 14 dage??
Guest Supermule Besvaret August 6, 2005 Rapporter Besvaret August 6, 2005 Ja det er muligt, men som sagt skal jeg vide hvormeget der skal over, således jeg kan ha' traileren med over. Hvad vil du gi'...??? Så skal jeg fortælle dig om det er interessant. husk jeg skal ha' traileren med begge veje, idet den står i Sverige.
Sony Besvaret August 6, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 6, 2005 Det drejer sig om om 2 sofaer (3+2½ pers.) et spisebord m 8 stole og en reol. pris: brobizz for bil+trailer tur/retur + et beløb for din rådighed & hjælp.....
Sony Besvaret August 6, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 6, 2005 Nåh ja...og så naturligvis benzinpenge
Guest Supermule Besvaret August 6, 2005 Rapporter Besvaret August 6, 2005 I skal ikke betale noget for brobizz'en da jeg bare låner jeres... Så bliver traileren automatisk trukket på den. Hvis det hele står klart og læssetiden ikke overstiger 15 min, så regn med 12kr pr kilometer regnet fra Vellinge.
Madsen Besvaret August 6, 2005 Rapporter Besvaret August 6, 2005 ... Lyder lækkert Brian! Jeg skriver lige til dig når vi får besked om kombiskabet er kommet.. Ellers skulle vi måske finde en lille dyt... så kan det være kæresten kan komme på sit nye arbejde uden at komme for sent med toget... ( som rent faktisk var forsinket da han skulle til samtale!!) Og måske kan vi tilbyde en aften med babysitning i bytte? Så kan dig og Rikke få en hyggeaften?
Nils Besvaret August 6, 2005 Rapporter Besvaret August 6, 2005 ...Ellers skulle vi måske finde en lille dyt... så kan det være kæresten kan komme på sit nye arbejde uden at komme for sent med toget... ( som rent faktisk var forsinket da han skulle til samtale!!) Så var det jo godt, at han fulgte Øresundsdebattens GRATIS EKSTRA BONUS-svar, og tog et tidligere tog.
Madsen Besvaret August 6, 2005 Rapporter Besvaret August 6, 2005 :) Haha... Han tog ikke noget tidligere tog... Mange sagde jo at togene aldrig havde været et problem? Så det blev en taxa-tur...
Madsen Besvaret August 6, 2005 Rapporter Besvaret August 6, 2005 Så var det jo godt' date=' at han fulgte Øresundsdebattens GRATIS EKSTRA BONUS-svar, og tog et tidligere tog. [/quote'] ... men ville egentligt gerne have været foruden de "BONUS" svar der forekom... ;)
Guest Supermule Besvaret August 7, 2005 Rapporter Besvaret August 7, 2005 Vi finder ud af det... Jeg skal bare vide det i god tid. ... Lyder lækkert Brian! Jeg skriver lige til dig når vi får besked om kombiskabet er kommet.. Ellers skulle vi måske finde en lille dyt... så kan det være kæresten kan komme på sit nye arbejde uden at komme for sent med toget... ( som rent faktisk var forsinket da han skulle til samtale!!) Og måske kan vi tilbyde en aften med babysitning i bytte? Så kan dig og Rikke få en hyggeaften?
Madsen Besvaret August 7, 2005 Rapporter Besvaret August 7, 2005 Jepper! Skal nok råbe højt et godt stykke tid i forvejen:)
Madsen Besvaret August 15, 2005 Rapporter Besvaret August 15, 2005 Heysan Brian! Hvis du måske har tid i denne uge så skal vi have hentet noget i Bauhaus? Kombiskabet kan de åbenbart ikke finde ud af at sende, så den må de selv komme med når det nu bliver aktuelt... :)
Guest Supermule Besvaret August 15, 2005 Rapporter Besvaret August 15, 2005 Jooo, smid mig en mail på bjerring.jensen@gmail.com, så kigger jeg på det... ;)
Guest Polle Besvaret August 15, 2005 Rapporter Besvaret August 15, 2005 Jeg har en gammel ovn jeg skal af med. Måske du lige kna kigge forbi Lindeborg og læsse den på? Jeg er ligeglad hvad du gør med den, du kan bare dumpe den et eller andet sted.
Gio Besvaret August 15, 2005 Rapporter Besvaret August 15, 2005 Jeg har en gammel ovn jeg skal af med. Måske du lige kna kigge forbi Lindeborg og læsse den på? Jeg er ligeglad hvad du gør med den, du kan bare dumpe den et eller andet sted./moral-mode ON Til din information, så køres sådan en på genbrugsstationen. Man "dumper" ikke bare sådan en fætter "et eller andet sted". /moral-mode OFF
Madsen Besvaret August 15, 2005 Rapporter Besvaret August 15, 2005 /moral-mode ON Til din information, så køres sådan en på genbrugsstationen. Man "dumper" ikke bare sådan en fætter "et eller andet sted". /moral-mode OFF :th2: Lige mine ord!
Guest Polle Besvaret August 16, 2005 Rapporter Besvaret August 16, 2005 Hvad er moral for noget? Kender vi ikke her i Sverige.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu