Guest James Skrevet August 6, 2005 Rapporter Skrevet August 6, 2005 Hej alle, Er der nogen der ved hvorfor svenskere så meget frygter at købe importerede biler? Jeg er ved at sælge min bil og de spørger konstant om den er svensksåld.
Guest Supermule Besvaret August 6, 2005 Rapporter Besvaret August 6, 2005 Kilometerfusk i tyskland....;)
Homer Besvaret August 6, 2005 Rapporter Besvaret August 6, 2005 Kilometerfusk i tyskland....;) ..som svenskere af en eller anden grund ikke tror at deres egne landsmænd kunne finde på at lave... tsk-tak
aj Besvaret August 6, 2005 Rapporter Besvaret August 6, 2005 Yep. Men hvis du har en fuld servicebog kan det hjælpe på det.
Peter H. Besvaret August 6, 2005 Rapporter Besvaret August 6, 2005 Få et komplet udskrift på bilen.. og det er nästen umuligt at fuske på nye biler... og det kan ses hvis der har väret pillet ved den..
Guest James Besvaret August 6, 2005 Rapporter Besvaret August 6, 2005 Servicebog Det andet store problem jeg har, er at den tidligere ejer ikke havde servicebogen. Nogen der ved om jeg kan få en kopi eller lign fra VW, når den er fra Tyskland?
Homer Besvaret August 6, 2005 Rapporter Besvaret August 6, 2005 Hos en autoriseret VW forhandler kan de i deres computersystem se alle service og reperationer foretaget hos VW. Du skal blot bruge stelnummeret på bilen. Men det er ikke nogen garanti i sig selv for at der ikke er fusket...
Guest Supermule Besvaret August 6, 2005 Rapporter Besvaret August 6, 2005 Det er et stort problem og en kæmpe grund til at holde sig langt væk fra bilen. Den skal ha' komplette papirer ellers dur det ikke... Det andet store problem jeg har' date=' er at den tidligere ejer ikke havde servicebogen. Nogen der ved om jeg kan få en kopi eller lign fra VW, når den er fra Tyskland?[/quote']
Gio Besvaret August 7, 2005 Rapporter Besvaret August 7, 2005 At prøve at sælge en importeret bil i Sverige uden original servicebog...*pyyh* Held & lykke.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu