bluee Skrevet August 8, 2005 Rapporter Skrevet August 8, 2005 Jeg har nu søgt i forummet efter CPR men kan ikke finde noget svar på mit problem som må være generelt. Jeg ønsker at blive forhåndgodkendt af bolandirekt da de er de billigste, men de kræver et svensk CPR nummer. Men for at få et svensk cpr nummer skal jeg vel ha en adresse i Sverige? Nogen der ved om det er muligt at få et svensk cpr inden man flytter og har en adresse i Sverige? Martin
Gio Besvaret August 8, 2005 Rapporter Besvaret August 8, 2005 Som besvaret otte millioner gange før herinde ;), så kan du først erhverve dig et svensk personnummer den dag du er flyttet. Og ikke før. Hvad banker og låne-haj-bikse så ofte kan, er at oprette dig med et fiktivt personnummer. Dette bliver så rettet til dit rigtige så snart du har det. Voilá. :)
bluee Besvaret August 8, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 8, 2005 Jeg har læst de otte millioner svar , men har ikke set mit spørgsmål konkret besvaret herinde. For det må jo ha været et problem for andre. Men ok - jeg må høre dem ad med fiktivt cpr nummer.
Gio Besvaret August 8, 2005 Rapporter Besvaret August 8, 2005 Der er, efterhånden, også meget at skimme igennem herinde. Men det plejer ikke at være et problem, så længe du har fat i dem telefonisk eller personligt. Forvent ikke mirakler pr e-mail.
ulmus Besvaret August 8, 2005 Rapporter Besvaret August 8, 2005 Bluee: Hvis du nu havde forsøgt dig med personnummer, så havde det måske været lettere. ;)
bluee Besvaret August 8, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 8, 2005 Ahh derfor. Jeg syntes også jeg havde set det mange gange og undrede mig over det lave søge resultat ved CPR-nummer fremfor personnummer.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu