Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Yesssss... Hehe... Så har jeg lige været nede og hente det smarte ZyXEL Prestige 660h Triple Play modem med hele TRE stik til "fremtidige muligheder" :) Til gengæld har det også en LAN port... Telia sagde at min ADSL var aktiv fra den 25/10 - men skulle da lige prøve at plugge det i.. Hva' faen - lys i DSL lampen - så i med en router og vupti.. Så nu online via jord-kabel, slut med svartid og begrænset trafik på VSAT forbindelsen.. Naaaaajs ;) P.S. Nogen der vil købe et VSAT modem og parabol??

• 2 weeks later...
Besvaret

Ak.. Glæden holdt kort.. Nu falder forbindelsen ud med 5 minutters mellemrum. Efter 50 minutters ventetid hos Telia noterede damen mit problem og lovede at de vender tilbage indenfor et par dage... *znork*

Besvaret
Man skal jo nok ikke være "internet-afhængig-nørd-agtig"' date=' og så vælge at bosætte sig på "bøh´eren" ;)[/quote'] Hmm ja jeg bor i Limhamn, og har været uden internet siden torsdag. De siger der er en teknikker på sagen men der sker bare 0 og nix... Jeg ringer igen imorgen...GAB. Dog en lille finte til alle der har haft Bo-Lina og nu har Telia Stadsnet. For at undgå kø så tryk 4 (bredbånd og digitalt tv) ved første valg, 1 (bredbånd) ved andet valg også 7 ved 3 valg. Egentlig får du kun valgmulighederne 1-4 men tryk alligevel 7 så kommer I udenom den almene kø. Dvs du starter som nr 1 i køen istedet for nr 77:)
Besvaret
Man skal jo nok ikke være "internet-afhængig-nørd-agtig"' date=' og så vælge at bosætte sig på "bøh´eren" ;)[/quote'] Smut-pomfrit... ;) Ikke så smart.. Og min V-SAT kører stadig.. I øvrigt træls at sidde med telefonen i 50 minutter for at kunne høre hvad nummer man NU var i rækken... Heh - og så spørger damen sørme om jeg har prøvet med et andet mo'dem? Nej tænk engang, dét havde jeg faktisk ikke... Gad vide om de ofte kommer ud for at folk lige har et par ekstra stående til cold-swap?
Besvaret
Dog en lille finte til alle der har haft Bo-Lina og nu har Telia Stadsnet. For at undgå kø så tryk 4 (bredbånd og digitalt tv) ved første valg' date=' 1 (bredbånd) ved andet valg også 7 ved 3 valg. Egentlig får du kun valgmulighederne 1-4 men tryk alligevel 7 så kommer I udenom den almene kø. Dvs du starter som nr 1 i køen istedet for nr 77:)[/quote'] Og det siger du NU efter jeg har ventet en halv aften??!
Besvaret
Og det siger du NU efter jeg har ventet en halv aften??!
Sorry::flov: Men jeg er af gode grunde ikke online hele tiden da jeg sidder på min 3 telefon...
Besvaret

It's a joke. Nu har jeg talt med Telia dagligt siden i torsdags.. Alle siger "jamen jeg kan jo se din router!. Der er kontakt" Ja flot jeg har ingen router og ingen IP adresse så jeg aner ikke hvad det er I har kontakt til? Lørdag sagde de " Det ser meget mærkeligt ud, der kommer en teknikker mandag" Mandag aften sagde de " Hmm jeg kan ikke se den er klarmeldt, de kommer nok imorgen" Tirsdag skete der ikke en skid.. Idag siger de så "Jamen der er jo kontakt!" " Det ser meget mærkeligt ud" (red: har man hørt den før??) "Vi sender en teknikker" ...Altså ha de ikke gjort en skid siden i lørdags..!!! Jeg lød måske lidt irriteret (læs: bitchy) og hun spurgte så "Jamen hvad vi du da have vi skal gøre???" Gør da for fanden bare det I siger I gør!! Når I siger vi sender en teknikker så send da for fanden den l... teknikkker.. Kors tak fordi jeg fik afløb for min vrede. Tak

Besvaret

Hehe.. Det går... :) Nu kører min forbindelse tilsyneladende igen - ikke at jeg har hørt fra Telia?¿ Men det lyder lidt som Kjøbenhavns Telefon Aktieselskab i de gode gamle dage!

Besvaret
Hehe.. Det går... :) Nu kører min forbindelse tilsyneladende igen - ikke at jeg har hørt fra Telia?¿
Kors!! Efter 9 dage (og 9 daglige opkald til Telia UDENOM KØEN:) ) lykkedes det dem endelig at lokalisere fejlen. De har omkoblet vores forbindelse til en anden lejlighed!! Flot så, det fandt de ud af i fredags, men som den søde pige sagde "teknikkerne arbejder jo ikke lørdag og søndag så måske er den koblet tilbage mandag" Øh ja, og det har I så brugt 6 hverdage på at finde ud af? Kors i himlen. Det var jo det, uvidende lille jeg foreslog, da de blev ved med at insistere på de havde kontakt til min (red: ikke eksisterende) router.
Besvaret
Kors!! Efter 9 dage (og 9 daglige opkald til Telia UDENOM KØEN:) ) lykkedes det dem endelig at lokalisere fejlen. De har omkoblet vores forbindelse til en anden lejlighed!! Flot så, det fandt de ud af i fredags, men som den søde pige sagde "teknikkerne arbejder jo ikke lørdag og søndag så måske er den koblet tilbage mandag" Øh ja, og det har I så brugt 6 hverdage på at finde ud af? Kors i himlen. Det var jo det, uvidende lille jeg foreslog, da de blev ved med at insistere på de havde kontakt til min (red: ikke eksisterende) router.
Argh.. Det var sgu-da tragisk. Hehe.. Men det kan jo være svært! Du må forstå at de graver op hele vejen for at følge DIT kabel indtil de finder fejlen. I dette tilfælde først da de stod i nabolejligheden. Så kan du jo nok forstå at de arbejder hårdt og så hurtigt de kan... Ikke så utaknemmelig nu, vel.. :laugh:
Besvaret
Argh.. Det var sgu-da tragisk. Hehe.. Men det kan jo være svært! Du må forstå at de graver op hele vejen for at følge DIT kabel indtil de finder fejlen. I dette tilfælde først da de stod i nabolejligheden. Så kan du jo nok forstå at de arbejder hårdt og så hurtigt de kan... Ikke så utaknemmelig nu' date=' vel.. :laugh:[/quote'] Nej jeg ved det godt, undskyld. Kan bare ikke undgå at tænke på hvad der var sket, hvis jeg ikke havde ringet ind dagligt og bitchet... Eller hvad min regning var endt på hvis jeg ikke havde fundet "the magic number 7" for at komme udenom køen... Igen, de spurgte godt nok også mange gange om jeg nu var sikker på jeg boede i lejlighed 418:)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...