Trine&Thomas Skrevet August 11, 2005 Rapporter Skrevet August 11, 2005 Hej Jeg kan se på tidligere tråde, at erfaringer med rådgivere hos SBAB er af vekslende kvalitet, når men skal have behandlet sin låneansøgning som dansker. Fandt anbefaling af en Rada Hall, som desværre er på ferie nu, og efterlyser derfor navne på andre velinformerede SBAB-rådgivere. Mange hilsner, Trine
Malezar Besvaret August 11, 2005 Rapporter Besvaret August 11, 2005 Christin Elfving. Hun ved også godt hvad RKI er nu :)
Trine&Thomas Besvaret August 12, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 12, 2005 Tak for det. Hende prøver jeg. Har du evt. en mailadresse?
Babak Besvaret August 15, 2005 Rapporter Besvaret August 15, 2005 Christin Elfving Jeg kan så oplyse at Christin Elfving ikke længere arbejder hos SBAB. Fik nedenstående besked retur da jeg sendte hende en mail til hende idag. Tack för ditt mail! Jag har just nu semester fram till semester, och kommer därefter tyvärr inte jobba kvar på SBAB.
Guest Supermule Besvaret August 15, 2005 Rapporter Besvaret August 15, 2005 Hvordan kan man ha' semester fram til semester??? ;)
Homer Besvaret August 15, 2005 Rapporter Besvaret August 15, 2005 Har svenskere ikke stort set semester fra 1. juni til 1. september??
Rene Larsen Besvaret September 14, 2005 Rapporter Besvaret September 14, 2005 Er der nogen SBAB rådgiver i Malmö som har check på det der skal til m.h.t. os som flytter fra DK -> S? Erfaringer fra jer tak...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu