Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Den 1. oktober overtager jeg en bostadsrätt i Malmø og vil meget gerne have internet så hurtigt som muligt. Ved I hvem jeg skal kontakte for at få det hurtigt (og midlertidigt indtil jeg forhåbentligt kan få Bredbandsbolaget :) ).

Besvaret

Da jeg flyttede over gik det rimeligt stærkt. Jeg fik bredbånd fra Bredbandsbolaget et par timer efter bestillingen! Det er en helt anden service end når man bestiller hos TDC i Danmark :-)

Besvaret

Det lyder ikke dårligt, men skal man ikke have et telefonnummer før man kan få bredbandsbolaget? Når jeg har været inde på deres hjemmeside ser det ud til at man skal indtaste et telefonnummer ved bestillingen.

Besvaret

Jeg fik ihvertfald at vide at man skulle have en fastnettelefon for at kunne få bredbandbolaget. Så nu har jeg en telefonlinie udelukkende til det :( der er ikke engang en telefon tilsluttet.

Guest carspar
Besvaret

Det er ikke sikkert at du skal have telefonnummer når du bestiller bredbånd. Det er mere for at lokalisere hvor din bolig er, og det er mest präcis med et telefonnummer. Hvis boligforeningen (spörg vicevärden/bestyrelsen) har bredbånd behöver du ikke et telefonnummer men så skal du dog bestille det manuelt via "telefon" Men held og lykke.

Besvaret

BBB har egne kabler indlagt i det hus jeg bor i. Men hvis du skal have telefon først, så er det vist heller ikke det største problem. Jeg var nede i Teliabutikken for at bestille telefon og da jeg kom hjem virkede den!!! Dette er virkelig ikke som i Danmark. Jeg husker tydeligt de ventetider, som TDC byder deres kunder. Du kan jo prøve at undersøge om der allerede er et stik til bredbånd i lejligheden fra f.eks. BBB eller Comhem. Du kan søge på din adresse her: http://www.bredbandsbolaget.se/portal/PRIVAT_BREDBAND http://www.comhem.se/

Besvaret

Det lyder jo ikke helt dårligt.. glæder mig mere og mere jo mere jeg lærer :) Jeg ved der skulle være forbindelse via Com-Hem, men jeg vil nu hellere have Bredbandsbolaget. Jeg må bare tage det som det kommer, for hvis der ikke er nogen ventetider, så overlever jeg nok :)

Guest carspar
Besvaret

ComHem er normalt til TV men hvis de har bredbånd så er der 3 stik i den dåse der sidder i väggen. Hvis der "kun" er til 2 stik i denne dåse så er det kun til TV og da kan du ikke få bredbånd igennem ComHem uden at de opgraderer hele foreningen. Men bredbånd kan du sikkert få fra en eller anden leverandör, held og lykke.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...