Guest Polle Skrevet August 15, 2005 Rapporter Skrevet August 15, 2005 men kan jeg bare smide et brev i postkassen hvor der allerede på kuverten står "sendes ufrankeret, modtager betaler portoen" ? Eller tror det kun gælder indenfor DK ?
Rene Larsen Besvaret August 15, 2005 Rapporter Besvaret August 15, 2005 Hvis det er et dansk "modtager betaler portoen" brev du vil poste i S, skal du betale det det koster at sende brevet til DK.
Guest Trine Besvaret August 15, 2005 Rapporter Besvaret August 15, 2005 men kan jeg bare smide et brev i postkassen hvor der allerede på kuverten står "sendes ufrankeret, modtager betaler portoen" ? Eller tror det kun gælder indenfor DK ? Hvis ikke andet er angivet er det indenfor Danmark. Der findes ufrankerede forsendelser indenfor Norden og Internationale forsendelser, men det vil fremgå af trykket.
Nils Besvaret August 15, 2005 Rapporter Besvaret August 15, 2005 Arrhh Hvis der står porto betalt eller modtager betaler, så må det jo gælde lige meget, hvor man er. Hvis foretagendet tilmed har sendt sådan en kuvert til Sverige, så står man jo stærkt i byretten. Jeg har aldrig sat ekstra porto på sådan en, og jeg har aldrig fået ballade :D
Guest Gert Besvaret August 15, 2005 Rapporter Besvaret August 15, 2005 Hej Jeg har sendt masser at breve uden at sætte ekstra porto på, det er da gået fint indtil nu.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu