Pippi Skrevet August 16, 2005 Rapporter Skrevet August 16, 2005 Overvejer at flytte til Sverige, men tænker.... Såfremt man går i byen i Danmark, kan man så komme hjem til Sverige midt om natten? Kører der nattog? Evt. hvor ofte? V.h. Pippi
mrode Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 En gang i timen jf. www.rejseplanen.dk - bedre forbindelse end til Roskilde (hvilket forargede mig meget da jeg boede i Roskilde :) ).
Toft Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 Det er i øvrigt langt mere cool (og billigere), at gå i byen i f.eks Malmö end København. Det finder du hurtigt ud af når du bor her :th2:
bluee Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 Hvad koster det da at gå i byen i Malmö? Har hørt at drinks ma. er det samme, men hvad med indgang? Er der mange gå i byen steder, og mange venlige folk?
Gio Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 bluee: Hvis du går i byen med eks. Toft og Palle, så skal du ha´ Il Grande Muffe med. De drikker STORE drinks Men...for lige at være mere reel, så er der tonsvis af steder du kan drøne i byen. Og priserne ligner dem du kender. Ikke den store forskel dér. Du finder alt fra små lokale værtshuse til store forchromede "se-mig-jeg-er-i-byen"-steder.
Guest Palle... Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 Hvad koster det da at gå i byen i Malmö? Jeg bruger mellem 100 og 2000 SEK når jeg går i byen. Spørgsmålet er lidt ala: "Hvad koster en ny bil ?" Nogle steder skal der betales entre, andre steder skal man ikke ... Det er jo lidt et umuligt spørgsmål.... dog kan jeg sige een ting; folk er meget mere venlige end i KBH, det er ihvertfald min mening
Guest Palle... Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 bluee: Hvis du går i byen med eks. Toft og Palle' date=' så skal du ha´ Il Grande Muffe med. De drikker [b']STORE drinks HEY ... Hvad mener du lige med det ?? hehe... Ja, man får så VIP adgang når man har lagt kassen på stedet et par gange. Men, det er iøvrigt alt for lang tid siden vi har været der...
Gio Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 HEY ... Hvad mener du lige med det ?? hehe... Ja' date=' man får så VIP adgang når man har lagt kassen på stedet et par gange. Men, det er iøvrigt alt for lang tid siden vi har været der...[/quote']Skeppsbron - forrygende sted. Hvis de bare gad lukke lidt færre mennesker ind til tider. *lol*
Toft Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 Hvad koster det da at gå i byen i Malmö? Har hørt at drinks ma. er det samme' date=' men hvad med indgang? Er der mange gå i byen steder, og mange venlige folk?[/quote'] Prislisterne ligner generelt dem i KBH, men til gengæld er det SEK der tæller herovre. Desuden står der ikke en eller anden fanatisk bar gimpe og hælder 2,000000 cl sprut i din drink, og for 25 DKK mere kan du få ialt 4,000000 cl sprut. Herovre hedder det minimum 4 cl sprut normalt, eller minimum 6 cl hvis du betaler ca. en 20'er mere. Taler man pænt til dem i baren, så kan man godt få diverse drinks "pænt stærke" til samme pris ;) Eller også kan det lade sig gøre fordi de efterhånden kender mig som værende en god fast indtægt for dem Og yes, min erfaring er at folk generelt er mere åbne i det svenske natteliv. Det er en fornøjelse at gå i byen i Malmö :th2:
Gio Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 Gå-i-byen-livet i Malmö falder også i min smag. Det er bare altid Palle og Toft der styrer baren....så jeg indtager dansegulvet istedet. Til stor moro for eks. Toft, som ikke gider høre på sådan noget "b****musik" <...dukker mig en kende...hehe>
Toft Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 Gå-i-byen-livet i Malmö falder også i min smag. Det er bare altid Palle og Toft der styrer baren....så jeg indtager dansegulvet istedet. Til stor moro for eks. Toft' date=' som ikke gider høre på sådan noget "b****musik" [i']<...dukker mig en kende...hehe> Hov hov du
Guest Supermule Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 Så drenge... Hvis man er horny, hvor er der så størst scorechance henne???
Toft Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 Så drenge... Hvis man er horny' date=' hvor er der så størst scorechance henne???[/quote'] Som brødre vi dele.....
Nulla Besvaret August 18, 2005 Rapporter Besvaret August 18, 2005 Så drenge... Hvis man er horny' date=' hvor er der så størst scorechance henne???[/quote'] prøv skelbækgade :D
Guest jxhab Besvaret August 18, 2005 Rapporter Besvaret August 18, 2005 prøv skelbækgade :D Helt OT .. Men var der ikke noget om der fandtes nogle steder, hvor man gik ind og bestilte en pizza og en prostitureret? De svensker er sgu altid foran =)
BS Besvaret August 18, 2005 Rapporter Besvaret August 18, 2005 "Skal bede om en nr.2 med ekstra ost og et blowjob tak" kan lige se det for mig
BS Besvaret August 18, 2005 Rapporter Besvaret August 18, 2005 Skeppsbron - forrygende sted. HEP! Kan jeg godt skrive under på! Genialt sted! :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu