Jump to content

Big Mag, Corvette og så har man rekorden...

Recommended Posts

Guest Palle...
Besvaret
Palle: en std vette er ikke så vild.. men så da de testede på ringen dammm der gik de til den :):)
Det kan man jo også sige om 911/996/997. Det er jo naturligvis deres topmodel (z06) de bruger... Mon ikke porsche's gamle rekord også var sat med deres vildeste gadebil ?
Guest Palle...
Besvaret
men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad det er for en rekord de har slået ???
Fra artiklen: "Målet var at komme under 7 min. 43 sek, rekorden som Porsche, var indehaver af. Efter fire forsøg kørte Jan Magnussen en omgang på 7 min. 42,9 sek. til stor jubel og glæde for de tilstedeværende medarbejdere fra General Motors. Corvette C6 Z06 - og Jan Magnussen - har dermed rekorden for serieproducerede sportsvogne, med en tid, der kun overgås af de såkaldte superbiler, der koster op til 10 gange så meget som en Corvette." Altså, banerekorden for serieproducerede biler
Besvaret

Tja tillykke med det, men 0,1 sek under en ekeisterende tid på en 7 min og 43sek tid. det er da ikke alverden for en helt ny bilmoddel. Hvoffor ikke bruge noget mere tid og sætte dig ordentligt i respekt overfor hitlerjugend ??. (jaja nu bliver jeg flamet. DET VAR FOR SJOV OK..) Men det er fedt at se at der da er et par producenter der fighter lidt med deres ikke specialbyggede biler. Der er jo ikke meget lir over en standard Audi A4 bare fordi Tom K. Vinder et par DTC løb i en specialbygget kulfiber lookalike.

Guest Supermule
Besvaret

Jeg havde den samme snak med Credde... Porsche har vist stadig den hurtigste tid med Carrera GT... Dog virker det hamrende irrelevant at en bil til 10.000.000kr hamrer rundt på "ringen"... Det er langt federe at det er std biler der konkurrerer...Sådan nogle som os alm mennesker har råd til. Hvem tror i forøvrigt der kommer hurtigst til Val D'Isere?? En Passat 180 tdi eller en Carrere GT???? ;)

Besvaret
Hvem tror i forøvrigt der kommer hurtigst til Val D'Isere?? En Passat 180 tdi eller en Carrere GT???? ;)
Er det med eller uden skibox og trailer? :p Vedr. begrebet "standard-biler", så er det jo ikke prisen der skal afgøre om en given bil falder under denne kategori. Men simpelt nok bare det faktum, at bilen ér som den var da den rullede ud fra fabrikken, og at der er produceret et vist antal. Plus at den selvfølgelig må køre på gader og stræder. At normale mennesker ikke smider 10 mill for en sådan, skal vel ikke afgøre om den har chancen for at holde rekorden på en eller anden "her-kører-vi-meget-stærkt-i-køre-dragter-med-klistermærker-på"-ring. Når alt kommer til alt, så er biler som eksempelvis Audi TT og Mercedes CLK ikke toppen af bilkæden. Men det er måske denne slags "std biler" Brian hellere så køre rundt på disse baner? :p
Besvaret

Skal i ikke bare med ned på ringen og pröve det selv ????? vi tar derned den 16/9 og bliver der weekenden over. Der er ikke andre baner i hele verden der er så fede.. Det skal pröves..... Og så köre vi lige forbi Frankfurt, de holder jo lige en lille bilmesse :):)

Besvaret

Jeg holder med Gio og Porsche Carrera GT har rekorden på ringen, den kan køre på gaden, ergo er det en standard bil. Så jeg synes faktisk ikke det, der skrives med, at Corvette har en rekord på ringen er korrekt. Ellers kan fx Peter jo også skrive, at han har rekorden for BMW M3 på ringen for folk med fornavn Peter og efternavn Holst ;-) Men, det er dog stadig med al ære og respekt for Corvette en super hurtig tid!

Guest Supermule
Besvaret

Ja og hvis bare man byggede 500 rumraketter og fløj rundt med dem på ringen, så fik man rekorden..... Den er jo helt std sådan en rumraket og alle kan købe den. Hvis de bare har penge nok... Jamen så har jeg rekorden i en MIG29 fulcrum... Jeg har fløjet rundt på ringen på 44 sekunder. Dem er der byggede en del af og alle kan købe dem. De er helt std. Jeg ved godt det ikke er den klogeste kommentar der er skrevet i dag, men jeg kunne ikke dy mig.... :fight::scared: Det er jo helt sort.... :(

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...