Farhan G Skrevet August 25, 2005 Rapporter Skrevet August 25, 2005 hejsa... jeg har tænk mig at købe en bil snart .... så ville jeg spørg at burde man tage en mercedes CLK, årgang 1998 eller burde man tage audi tt årgang 1999...... hvilken bil er mest best økonomi mæssigt og behage mæssigt....
Guest Supermule Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 Du taber RIGTIG mange penge på TT'eren... der er sindssygt mange tilsalg i Sverige. Den er kendt som "Ung mandlig dansker der er flyttet til Malmø" bilen... Køb du en CLK eller endnu bedre, en Bmw 330Ci eller Z4 med den store motor...
aj Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 330'eren og Z4 er ikke just i samme prisklasse som de to andre. : ) For slet ikke at tale om benzinforbrug. CLK'en er flyderagtig (nogle vil måske sige lidt morfar). Audien er mere ung og dynamisk, men en del vil nok mene den efterhånden er gået hen og blevet et fantasiløst valg af bil.
Guest Palle... Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 Køb en sølvgrå TT og du kan køre i konvoj med alle de andre danske fyre der krydser broen....
credde Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 Nemlig og det er egentlig lidt trist, for en TT er sgu en fin bil, lækker kabine og så kører den godt. Jeg havde én TT Quattro i næsten ét år indtil konvoj kørslen blev lidt for meget ;-) En anden ulempe er, at der ikke er megen plads i bilen.
Guest Supermule Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 Det kan jeg skrive under på... Kan ikke dreje rattet når jeg sidder med sædet helt tilbage... Nemlig og det er egentlig lidt trist, for en TT er sgu en fin bil, lækker kabine og så kører den godt. Jeg havde én TT Quattro i næsten ét år indtil konvoj kørslen blev lidt for meget ;-) En anden ulempe er, at der ikke er megen plads i bilen.
Guest Palle... Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 Kan ikke dreje rattet når jeg sidder med sædet helt tilbage... Har du overvejet længere arme ???
Guest Supermule Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 Nej men det var fordi mine lår stødte imod rattet så det ikke kunne drejes... :(
Juka Besvaret August 27, 2005 Rapporter Besvaret August 27, 2005 Dvs, på grund af alle jeres fantasiløse valg af Audien, kan jeg godt droppe min "fantasi" at eje sådan en..:( Det er jo noget skidt, men hvad kan ellers anbefales, nu mener jeg noget der holder sig under de 200HK, og helst en motor under og med 2,0L...?? Og samtidig skal den være attraktiv og pæn at se på??....
Peter H. Besvaret August 28, 2005 Rapporter Besvaret August 28, 2005 Hvad med en Boxster, den er jo en del federe ind en clk og tt..:):)
thomas_lund Besvaret August 28, 2005 Rapporter Besvaret August 28, 2005 Ditto hvad Peter H siger. En Boxster er den ultimative 2-personers slæde. Og mega sjov at køre i. Ren gokart. S-modellen er den "rigtige" mht motorkraft, men den alm. er også glimrende.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu