Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ikke meget der bliver skrevet om både herinde. Er de billigere i Sverige? Nogen der har nogen erfaringer de vil dele ud af? Kunne da godt tænke mig at få en lille båd der har kraft nok til vandski bagpå. Hvad med havneplads, opbevaring?

Besvaret
Ikke meget der bliver skrevet om både herinde. Er de billigere i Sverige? Nogen der har nogen erfaringer de vil dele ud af? Kunne da godt tænke mig at få en lille båd der har kraft nok til vandski bagpå. Hvad med havneplads' date=' opbevaring?[/quote'] Hej bluee, Jeg ville også ønske der blev skrevet mere om både herinde :D Jeg står på venteliste nede ved V. hamnen og håber da snart der er plads så jeg kan få mig en fed båd. Jeg har planer om at købe en båd beregnet til Wakeboarding, har du nogen erfaring med gode producenter? Ang. Malmö og motorbåde så har jeg fået det indtryk at sejlbåde er mest velkomne, feks nede ved V. hamnen kører de lidt den grønne stil og jeg synes ikke det giver den store respekt når man ønsker sig en båd drevet af andet end vinden :scared: Måske gemmer der sig også en del skabsmotorbøller i nogle af lejlighederne :thumbup:
Besvaret

Jeg hjælper dig gerne med at teste dit wakeboard indtil jeg selv får købt en lille båd :-) Men må ha fat i nogle lokale og høre hvor de plejer at sejle rundt omkring med motorbåd. Du har ikke nogen idé om både er billigere i sverige? og om det er ok at tage båden med til Danmark.

Besvaret
...og om det er ok at tage båden med til Danmark.
:confused: er du bange for at få en regning fra Told og Skat... hmm nå nej d hedder bare Skat nu;) Mit indtryk er at både er lidt billigere i Sverige end i Danmark, og udvalget er langt større hvis man gider køre lidt vej for at hente den. Kig evt. på Blocket, der er en del til salg.
Besvaret
Jeg hjælper dig gerne med at teste dit wakeboard indtil jeg selv får købt en lille båd :-)
Lyder godt :p, men jeg skal også selv lige have den købt først, venter bare på at pladsen er ledig, som det er nu kan jeg ikke se hvordan man kan købe en båd før man har sin bådplads?
Du har ikke nogen idé om både er billigere i sverige? og om det er ok at tage båden med til Danmark.
Jeg har ikke kigget meget på priserne i Sverige men jeg ved at priserne ikke varierer så frygteligt meget i EU, og da der ikke er den extreme afgift på både i DK som på biler tror jeg at priserne er ret ens. Når du siger "tage med til DK" hvad mener du så? Sejle derover nogle dage eller at tage båden med hvis du engang flytter tilbage?
Besvaret

Nu sidder der jo ikke nummerplader på både - så det er da bare at købe den hvor du lyster, og så parkere den nede i Svanemøllen :) Men ok - der er nok noget med lidt moms og told, hvis den købes i et ikke-EU-land.

Besvaret

Så vidt jeg har hørt, kan man ikke få en bådplads, FØR man har båden. Og som du siger, kan man jo ikke købe båd før man har en plads. Altså må man købe båden og betale normal havneafgift, indtil man får sin kajplads.

Besvaret

Eller have den stående opmagasineret et sted. Enten i sin egen kæmpe svenske (park) have, eller også betale sig fra at have den stående hos en proff. Evt. kan båd-biksen nok arrangere noget, eller kender nogle der kan.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...