Heidi Skrevet September 12, 2005 Rapporter Skrevet September 12, 2005 Hej.. Jeg har heldigvis fundet denne side og jeg håber jeg får en masse timer til at gå herinde med snik snak o.lign. Jeg er "gammel" i Sverige, har boet snart 4 år nordpå nær Göteborg, men nu er min mand ved at blive headhuntet :D til et job i DK (nordsjælland), men vi vil for alt i verdenen ikke flytte tilbage til DK.. vi kom endelig væk Jeg er bare i 7 (eller flere) sind om flytningen og om hvor nemt det vil være at finde bolig i skåne... Jeg er total grøn på skåne ;) og alle de regler om skat og ligende... Men tiden må vise hvad der sker, om ikke andet nå jeg hive tarotkortne frem eller kikke på lidt kaffegrums Hej for nu Heidi
Guest Supermule Besvaret September 13, 2005 Rapporter Besvaret September 13, 2005 Skal vi så ikke bytte lejl.??? ;) Jeg ville sgu gerne op nordpå, hvor der er MEGET mere rå natur end hernede i det "bløde" Skåne... Desuden er der jo også kun 550km til Hemsedal fra Göteborg... ;) Et lille smut og så er man på ski!!
Heidi Besvaret September 13, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 13, 2005 Det går nok ikke at bytte lejlighed ... har desværre kun et hus på 230 m3 :D Men her er skøøønt og på den ene siden vil jeg slet ikke flytte til det flade skåne. Det er nok bare lidt langt at pendle :) btw. 450 km til Hemsedal ;)
Guest Supermule Besvaret September 13, 2005 Rapporter Besvaret September 13, 2005 512,75km ifølge map24.com.... ;) Jeg kan udemærket følge dig... Lå Göteborg ikke så fandens langt væk, så boede jeg helt sikkert oppe nordpå... Er sgu ikke til det flade kedelige Skåne.... :(
Kim H Besvaret September 13, 2005 Rapporter Besvaret September 13, 2005 Det går nok ikke at bytte lejlighed ... har desværre kun et hus på 230 m3 :D 230 kubikmeter - det lyder ikke af noget særligt ;) Du kan lige så godt vænne dig til, at man i dette forum risikerer små drilske kommentarer til sine indlæg.
Heidi Besvaret September 13, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 13, 2005 Kim ;*GG* jeg bor i en stor terning ;) det er ikke nemt når 2 taller bliver til 3 taller. Brian: Fra vores adresse er der kun 447,5 km :P Heidi, på vej til DK kl 1200
janlunde Besvaret September 13, 2005 Rapporter Besvaret September 13, 2005 Jeg kan kun nikke genkendende til Heidi´s beretninger. Jeg bor selv uden for Borås som jo er 45 min fra Göteborg. Her er der meget langt til loftet! Man bor virkelig i naturen - skov og sø. Godt nok er det en anelse køligere end Skåne/DK og foråret kommer 1-2 uger senere. Vil man dyrke grøntsager er det også lidt bedre sydpå. Priserne falder også mere og mere jo længere man kommer nordud og væk fra Göteborg, selvom priserne i Borås er stigende. Borås er iøvrigt en perfekt "lille" by (ca. 100.000 indbyggere) som har alt hvad der behøves.
biz Besvaret September 16, 2005 Rapporter Besvaret September 16, 2005 HeiHeidi, velkommen til... gl & hf ! :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu