Guest david Skrevet September 18, 2005 Rapporter Skrevet September 18, 2005 Hej, jeg overvejer at købe et andelslejelighed i malmø, det skal ikke være i centrum, men gerne tættere på broen, da jeg skal til kbh hver dag, hvor meget skal jeg ca. af med i udbetalingen til et 3-4 værelses ? Jeg ved det er svært at sige, men nu er der mange af jer der har købt lejeligheder derover så I har sikkert en idé hvor meget det skulle ca. koste?..:) tak på forhånd
credde Besvaret September 18, 2005 Rapporter Besvaret September 18, 2005 www.annestad.nu - det tætteste du kommer på broen. Iøvrigt så køber man ikke en lejelejlighed
Guest david Besvaret September 18, 2005 Rapporter Besvaret September 18, 2005 jeg skrev osse "andels....":) www.annestad.nu - det tætteste du kommer på broen. Iøvrigt så køber man ikke en lejelejlighed
Thomas Besvaret September 18, 2005 Rapporter Besvaret September 18, 2005 jeg skrev osse "andels....":) Der er heller ikke noget der hedder andelslejlighed i sverige! Det hedder bostadsrätt og er ikke det samme... Men du skrev nu at der var mange herovre der havde købt lejeligheder:) Nok derfor
Guest david Besvaret September 18, 2005 Rapporter Besvaret September 18, 2005 ok, men jeg mente altså "andels" :)
Thomas Besvaret September 18, 2005 Rapporter Besvaret September 18, 2005 ok' date=' men jeg mente altså "andels" :)[/quote'] Det er der så stadig ikke noget der hedder:)
torben Besvaret September 18, 2005 Rapporter Besvaret September 18, 2005 ok' date=' men jeg mente altså "andels" :)[/quote'] http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=982&highlight=andels
Nils Besvaret September 18, 2005 Rapporter Besvaret September 18, 2005 http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=982&highlight=andels Spændende tråd, hvis man ønsker at opleve Ulmus Classic :) - angående hvad andelslejebostadsrättsejerlejligheder koster, så prøv www.hemnet.se
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu