Thomas Skrevet September 20, 2005 Rapporter Skrevet September 20, 2005 Nogen der kan fortælle hvordan man lige gør det?
Homer Besvaret September 20, 2005 Rapporter Besvaret September 20, 2005 Hvis du mener at vedhæfte en fil (billede), gøres det i "Yderligere optioner", "Vedhæft filer" når du skriver et indlæg...
Thomas Besvaret September 20, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 20, 2005 Jo men så er der jo bare et link til dem!
Nils Besvaret September 20, 2005 Rapporter Besvaret September 20, 2005 ..er det ikke lidt tidligt med juleudsmykning...
Malene Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 Ok, hvad så med at sætte et billede i sin profil som avatar? Mit billede er ikke særligt stort, men alligevel får jeg besked på at det højst må være 100 x 100 pixel (og hvad f..... er lige pixel ) hvad er en pixel i forhold til cm?
Thomas Besvaret September 22, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 22, 2005 Ok, hvad så med at sætte et billede i sin profil som avatar? Mit billede er ikke særligt stort, men alligevel får jeg besked på at det højst må være 100 x 100 pixel (og hvad f..... er lige pixel ) hvad er en pixel i forhold til cm? Hejsa, jeg kan se du bor i rosengård! hvorhenne? selv bor jeg på widells väg!
BS Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 Ok, hvad så med at sætte et billede i sin profil som avatar? Mit billede er ikke særligt stort, men alligevel får jeg besked på at det højst må være 100 x 100 pixel (og hvad f..... er lige pixel ) hvad er en pixel i forhold til cm? en pixel er en prik som ikke er ret stor. cm er nok for stor målestok. Men hvis du fx har photoshop kan du se hvor mange pixel dit billede er også klippe og hukke så det kommer ned i 100 pixel. Men det er småt
Persson Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 hvad er en pixel i forhold til cm? 100 pixel = 35,3 mm 1 pixel = 0,353 mm dvs .. i lægmands termer .. ikke skide stort
Gio Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 Hejsa' date=' jeg kan se du bor i rosengård! hvorhenne? selv bor jeg på widells väg![/quote']Single igen, Thomas? ;) :p
BS Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 Single igen' date=' Thomas? ;) :p[/quote'] *ROFLOL* Jeg tænkte det du skrev det
Thomas Besvaret September 22, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 22, 2005 Single igen' date=' Thomas? ;) :p[/quote'] :( Hehe du skulle bare vide, men du kan jo snart komme med en dag hvor du skal af med XXX antal fadbamser efterhånden:) Er ved at være længe siden...
Malene Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 Hejsa' date=' jeg kan se du bor i rosengård! hvorhenne? selv bor jeg på widells väg![/quote'] Jeg bor på von lingens väg
Gio Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 :( Hehe du skulle bare vide, men du kan jo snart komme med en dag hvor du skal af med XXX antal fadbamser efterhånden:) Er ved at være længe siden...XXX-fadbamser er liiige mig. Og jeg bestemmer jo selv... *gg*
Thomas Besvaret September 22, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 22, 2005 *ROFLOL* Jeg tænkte det du skrev det Jaja, det siger jo så en del om jeres tankegang:)
BS Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 Jaja' date=' det siger jo så en del om jeres tankegang:)[/quote']
Gio Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 Lady81: Velkommen i "The Funky Faces Club". :th2: .. Jeg synes sgu´ det er rart med pics af folk. Det gør det lidt nemmere, når man en dag står og prøver at huske hvem der er hvem. (...enkelte glemmer man jo ikke. Men det er der andre årsager til! )
claus Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 Blev sgu lige nød til at hoppe med på bølgen....
Admin Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 100 pixel = 35,3 mm 1 pixel = 0,353 mm dvs .. i lægmands termer .. ikke skide stort Hvad for en fisk ???? En pixel er en "byggesten" i et billede og kan da aldrig have en fast størrelse. Det kommer da an på skærmen og opløsningen.
Persson Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 Hvad for en fisk ???? En pixel er en "byggesten" i et billede og kan da aldrig have en fast størrelse. Det kommer da an på skærmen og opløsningen. Du har fuldstændigt ret heri, men jeg tror nu ikke at sådan et svar havde afhjulpet problemet på det tidspunkt.
DKSEFR Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 Så kom der også et lille billede herfra. peter
BS Besvaret September 22, 2005 Rapporter Besvaret September 22, 2005 Lady81: Velkommen i "The Funky Faces Club". :th2: .. Jeg synes sgu´ det er rart med pics af folk. Det gør det lidt nemmere' date= når man en dag står og prøver at huske hvem der er hvem. JA lækkert med så mange der har fået pics på. Men regn nu ikke med jeg har samme mondering på næste gang vi ses som på billedet :th2:
Guest carspar Besvaret September 23, 2005 Rapporter Besvaret September 23, 2005 Så er jeg også med men i förste omgang med et billede fra för årtusindskiftet! Jeg skal lige öve lidt mere med at få störrelsen af billeder ned i det tilladte format.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu