Gio Skrevet September 20, 2005 Rapporter Skrevet September 20, 2005 Ja...så modtog jeg mit EØS-sygesikringsbevis fra Frederiksberg Kommune. Men træerne vokser jo ikke ind i himmelen :(
anton Besvaret September 20, 2005 Rapporter Besvaret September 20, 2005 INVALID IN SWEDEN - kan du så parkere hvor du vil i Sverige?
Gio Besvaret September 20, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 20, 2005 LOOOL....dén havde jeg ikke lige tænkt på! ;) Jeg er lige kommet af telefonen med Frederiksberg Kommune, og fik svaret "sådan gør vi her i kommunen, når vi udsteder disse. Du skal alligevel ikke bruge beviset til noget som helst i Sverige. Kun når du skal til læge i Danmark, skal du fremvise dette bevis *punktum*" Dette er da ikke hvad jeg troede - jeg mente da at jeg skulle flash´e mit EØS-bevis når jeg søgte lægehjælp i SE også!!?
Nils Besvaret September 20, 2005 Rapporter Besvaret September 20, 2005 Hvorfor kalde det et EØS-bevis? Det er et sygesikringsbevis, der gælder i Danmark, men som ikke er af plastik? Du kan jo flashe det så meget du vil i Sverige, det har ingen funktion i Sverige. :)
Gio Besvaret September 20, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 20, 2005 Du kan jo flashe det så meget du vil i Sverige' date=' det har ingen funktion i Sverige. :)[/quote']Se...så blev jeg, efter længere tid i misforståethed, meget klogere :) Jeg elsker det her forum....
Guest Trine Besvaret September 20, 2005 Rapporter Besvaret September 20, 2005 Nils>> det gælder vel stadig for akut lægebehandling i EU på lige fod med et af plastic...og dermed også i Sverige...
Nils Besvaret September 20, 2005 Rapporter Besvaret September 20, 2005 Du kan jo flashe det så meget du vil i Sverige' date=' det har ingen funktion i Sverige. :)[/quote'] Disclaimer: Jeg udtaler mig ikke om eventuelt score-potentiale. :)
Nils Besvaret September 20, 2005 Rapporter Besvaret September 20, 2005 Nils>> det gælder vel stadig for akut lægebehandling i EU på lige fod med et af plastic...og dermed også i Sverige... Hvorfor skulle du dækkes af et dansk kort i Sverige, her er du jo som bosat i Sverige dækket på svenske vilkår lige meget, hvad der sker. :)
Guest Trine Besvaret September 20, 2005 Rapporter Besvaret September 20, 2005 Hvorfor skulle du dækkes af et dansk kort i Sverige' date=' her er du jo som bosat i Sverige dækket på svenske vilkår lige meget, hvad der sker. :)[/quote'] Nå ja minor detail... men ville blot lige pointere at det med fordel kan flashes udenfor Danmark.... måske ikke lige hinsidan..men andre steder.... Ah pis du vinder.. satans...
Nils Besvaret September 20, 2005 Rapporter Besvaret September 20, 2005 Nå ja minor detail... men ville blot lige pointere at det med fordel kan flashes udenfor Danmark.... måske ikke lige hinsidan..men andre steder.... Fuldstændig rigtigt, moerke, det er en mægtig ide at flashe sit danske sygesikringsbevis i hele verden - men lige hinsidan, der som bekendt på svensk betyder dødsriget, hjælper det nok ikke så meget. :(
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu