Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Da vi skal til visning Tirsdag på en gård i Sjöbo området, har mægleren tilbudt os at tage uformel kontakt og bestille et møde efter visningen. Nu er det så vi ingen erfaring har med Handelsbanken, hverken i DK eller SE, så kom glad hvis i ved noget! Venlig hilsen, Thomas & Anne Katrine

Besvaret
Da vi skal til visning Tirsdag på en gård i Sjöbo området, har mægleren tilbudt os at tage uformel kontakt og bestille et møde efter visningen. Nu er det så vi ingen erfaring har med Handelsbanken, hverken i DK eller SE, så kom glad hvis i ved noget! Venlig hilsen, Thomas & Anne Katrine
Vi har alle vores lån hos Handelsbanken her i SE men løn konto i DK. Vi er ovenud tilfreds. Har kun fået god behandling hos dem :th2:
Besvaret

Det lyder godt :) at der i det mindste er én som kan sige god for det! Vi må så bare se hvafd de kommer op med Tirsdag, medmindre andre giver dem en hårdere medfart! T&A :th2:

Besvaret

Jeg kan så komme med lidt i den anden retning. Da jeg flyttede over den første gang tog jeg kontakt til Handelsbanken i DK og det lød alt sammen sådan ok. Det der generede mig ved dem var at de ikke tog kontakt til mig mht om lånet var godkendt men de tog kontakt direkte til mægleren så han kunne fortælle os at lånet var godkendt. Det er bare sådan nogen småting der kan pisse mig af. Så det blev Nordea der vandt den.

Besvaret

Fair nok Brizz! Vi tager den dog fra den svenske side, før den danske. Vi har pt. Nordea, og den hjælp/fleksibilitet de giver os er næsten lig nul, så vi har ikke så mange tanker om at blive dér. T&A

Besvaret
Fair nok Brizz! Vi tager den dog fra den svenske side, før den danske. Vi har pt. Nordea, og den hjælp/fleksibilitet de giver os er næsten lig nul, så vi har ikke så mange tanker om at blive dér. T&A
Min oplevelse er nok heller ikke den generelle for Handelsbanken men blot en oplevelse. Jeg er ikke ret krævende over for banker og den rådgiver jeg har i Nordea har familien haft i MANGE år så måske det gør det glider lidt nemmere ;)
Besvaret

Det er sjovt så meget det betyder hvilken bankrådgiver man har.. Jeg har også Nordea og hun har sammen med deres "flytte-til-sverige-ekspert" klaret alt papirarbejde med oprettelse af konti mv. i Sverige. Jeg har været til et enkelt møde, faxet lidt papirer frem og tilbage og snakket lidt i telefon med dem. Det er rart at have folk til at gøre det sure arbejde for en, når man selv har for travlt til det.

Besvaret

Vdr. Nordea, så har jeg hørt at de har oprettet et Sverige/boligcenter centralt i København, som samarbejder direkte med filialnettet i Malmø. Men det er indenfor det sidste ½ år så vidt jeg er orienteret. Vi startede faktisk ud med Danske Bank/ Provinsbanken og det var håbløst inefficient. Men igen, nok meget afhængig af rådgiveren. De skal vide ret meget om ret mange ting, og hvis de har en kunde pr år der flytter til Sverige, så er det nok ikke lige der deres største kompetencer ligger gemt;) Iøvrigt intet kendskab til Handelsbanken, sorry.

Besvaret

Jeg har også kun gode erfaringer med Handelsbanken i Malmö. Dog er deres rentesatser på et niveau som gør at jeg nok skifter bank næste gang mit lån skal forhandles.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...