Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Ja det er jo det' date=' men mon ikke at når den "kun" er på 2.5 L og ikke 3.0 som BMW'en går ud på et?? Jeg tror at jeg finder noget andet end netto øl.........dem får man luft i maven af[/quote'] HEhe.. Nu har de faktisk ind imellem rigtige øl i Netto Kastrup :)
  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Ja det er jo det' date=' men mon ikke at når den "kun" er på 2.5 L og ikke 3.0 som BMW'en går ud på et?? [/quote'] Ville ikke være så sikker. Fabrikstallene for E60 og Audi'en fra bmw.se og audi.se: Audi Allroad Quattro 2.5 TDI TipTronic: 9,6 L pr 100 km, 180 HK BMW 530dA: 7,5 L per 100 km, 231 HK BMW 530xdA: 8,2 L per 100 km, 231 HK
Besvaret

Nitte............. :( Hvad er der ellers af biler i samme klasse som kan køre sådan rimligt på en liter fuel? Hvad med en Mercer er der nogen der kender noget til dem og evt. har et model navn? :confused:

Besvaret
Nitte............. :( Hvad er der ellers af biler i samme klasse som kan køre sådan rimligt på en liter fuel? Hvad med en Mercer er der nogen der kender noget til dem og evt. har et model navn? :confused:
En af mine bekendte har så'n frikørt diesel-taxa (e-xxx) og den har cirka samme fuel-økonomi som min e39... Så der får du nok ikke længere på literen, men en Mercedes i stedet for en BMW. Ellers kunne du jo tage en kig på en 4-cyl diesel (520d fx), men det er jo så en noget mindre motor.
Guest Supermule
Besvaret

Hvad med en Passat 2,5TDI 4motion??? Den har forhjulstræk indtil den behøver bagenden... Så kører den også længere på literen... Den er ligeså stor indvendig som en E39,,,

Guest carspar
Besvaret

Ja eller köb i Bottleshop i Kastrup der kan du bruge dit Svenske Visakort!!!!!!!!

Besvaret
Hvad med en Passat 2' date='5TDI 4motion??? Den har forhjulstræk indtil den behøver bagenden... Så kører den også længere på literen... Den er ligeså stor indvendig som en E39,,,[/quote'] Hmm - mon den ikke har samme problem med topstykket som Audi i de lidt ældre modeller (noget med 2002 og ældre)? Kan det i øvrigt passe at den nye Passat ikke fås med kombinationen 4WD og automatgear??? Eller ser jeg forkert på WV's website? Og så fås den jo kun med 140 HK i 4Motion udgaven ;) Til gengæld oplyst til knap 15 km/L ved blandet kørsel. Uden 4Motion kører 170 HK'en lidt over 16 km/L siger de.
Besvaret
Hmm - mon den ikke har samme problem med topstykket som Audi i de lidt ældre modeller (noget med 2002 og ældre)? Kan det i øvrigt passe at den nye Passat ikke fås med kombinationen 4WD og automatgear??? Eller ser jeg forkert på WV's website? Og så fås den jo kun med 140 HK i 4Motion udgaven ;) Til gengæld oplyst til knap 15 km/L ved blandet kørsel. Uden 4Motion kører 170 HK'en lidt over 16 km/L siger de.
Det er kun den lille udgave af audi´s V6 med ca. 150 hk. og kun før 2002. Ved faceliftet i 2002 blev den mindste motor ændret og fik desuden lidt flere hk.
Guest carspar
Besvaret

Husk på at når i går ind i Bottleshop og handler så er i rigtigt integreret i Skåne. Näste step bliver vel at I henter öl i tyskland.

Guest carspar
Besvaret

Der er intet galt med det. Det er bare meget typisk at Skåningene tager til Tyskland og fylder deres Stacioncar (det er derfor de har sådan en) op med Öl. Når de så kommer til tullen med lygterne lige op i luften, grundet overlast, så bliver de til deres forbavselse stoppet af Tullefar. Men det var morsomt ment.

Guest Supermule
Besvaret

Ja men de får ikke bøder for øllerne, men for overlæs på bilen... Så får de også en frakendelse af kortet....hahahahahahaahahahahahahaha

Guest Supermule
Besvaret

Nej, for de har som regel 4 voksne med. En normal bil må laste omkring 500-600 kilo incl passagerer... Så de er hurtigt brugt. Og så kommer øllerne oveni.... Samtidig med en helt skæv fordeling af godset... Dvs akseltrykket på bilen er også overskredet med flere længder... Snakkede med en tolder om det forleden... De er ved at pisse i bukserne af grin over det... De siger svenskerne ikke er de skarpeste knive i skuffen... Den koldeste cola i kassen osv....

Guest carspar
Besvaret

Öl er for sure for min smag, jeg har lige hentet lidt vin i Alsace (Cremant) så der lyste jeg vist også himlen op over Salt og Pebberholm, så jeg er nok ikke meget bedre.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...