bluee Skrevet October 5, 2005 Rapporter Skrevet October 5, 2005 Se her: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=23828
BS Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Er TeleDummark ikke én af grundende til man flygter fra DK?
Furland Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Skræmmende at de sagtens vil gå i krig i SE, men kører en absolut ublu politik i DK vedr. priser og produkter... Godt man ikke er kunde hos dem, da man jo som dansker kan føle sig lidt snydt over at de ikke kan sparke til informationskrig på denne breddegrad. TDC
Gio Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Tjekkede lige...de kan ikke levere til Nobeltorget/Amiralsgatan-området hvor jeg bor. Sikke en dækning at starte op med ....*fnis*
bluee Besvaret October 5, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 5, 2005 Jo men i lande hvor TDC ikke har monopol bliver de nød til at være underdanige til vores fordel. Jo mere konkurrence i SE jo mere til vores fordel.
JK- Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Hej! I Västra Hamnen kan de heller ikke levere hverken telefon eller internetopkobling. Mvh. Jesper Kimer
Persson Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 "En bredbåndsforbindelse på 28 Mb/s til omkring 250 danske kroner, mulighed for at følge sit forbrug på nettet..." Det lugter lidt af at de 250 dkr/md stiger støt i takt med trafikken gladeligt vælter igennem de brede bånd.
Johan Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 ......og nu virker det ikke, i har ødelagt hjemmesiden jeg ved det var jer ;)
Guest Supermule Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Hahahahahahahahahahaha.... Kan de for helvede ikke bare blive på deres side af sundet.... :(
Guest carspar Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Det ved jeg da ikke, jeg har 10 Mb inklusive IP telefoni til 200 Dkr om måneden, så hvis TDC vil have mig som kunde skal de da tage sig gevaldigt sammen. Hos TDC.se er det godt nok 28 Mb men uden telefoni den fås til sädvalige ublu priser. Hos tdc.se kan jeg få 8 Mb for 200 Dkr om måneden men mangler stadig telefonen. På telefonisiden körer de det danske komcept med at flå kunderne abonnement koster 79 skr om måneden det er 237 skr i kvartalet!!!!!!! TDCsong.se har et af nordensk bedste IP net hvorfor s.... skal man så betale disse dyre priser!!!!!! når de kunne köre på IP i stedet for på traditionel net?
Guest Supermule Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Hvorfor så ikke bare køre IP på den bredbåndsforbindelse fra TDC???
Gio Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Deres bundlede router lyder ganske fiks...inkl. to POTS-porte. Så mon ikke man kan sætte den op til at bruge VoIP hos andre udbydere end TDC. Om ikke andet, så med en fw-opdatering ;) ADSL / ADSL2+, Hastighet för upp till 28Mbit/s 4 Ethernet portar, Möjlighet att ansluta upp till fyra datorer direkt till modemet WiFi, inbyggt trådlöst nät vilket medför att du kan skapa ett eget trådlöst nätverk. Både 802.11g (Senaste standarden, 54Mbit/s) samt 802.11b (11Mbit/s) 2 POTS portar, Möjlighet att ansluta upp till två telefoni nät eller två telefoner direkt till modemet. QoS, Ger möjlighet att prioritera viktig trafik https://www.tdc.se/selfcare/servlet/Modem
Guest Supermule Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Deres server er gået ned pga trafik.... Helt sygt.... Hahahahahahahaha....
Hansi Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Det lyder ganske fornuftigt. Jeg kan få 8Megabit + telefon til samme pris som jeg kan få for 2Megabit hos bredbandsbolget.
Guest Supermule Besvaret October 6, 2005 Rapporter Besvaret October 6, 2005 www.tdc.se Systemfejl... Vil du kontaktes når tjenesten er oppe igen....
tim_pedersen_ Besvaret October 6, 2005 Rapporter Besvaret October 6, 2005 TDC får heller ikke mig som kunde. Jeg har bredbånd 10 MB med fast ip gennem www.Ownit.se for 120 DKR pr. måned. Frit forbrug. Derodover har jeg ip telefoni gennem www.telefin.dk for 20 DKR pr. måned. Ialt 140 DKr pr. måned. Jeg kan også vælge 100 MB internet for 250 DKR pr. måned i forhold til Tdc's tilbud om 28 Mb for samme pris. Så ikke noget skift herfra. Tim
Gio Besvaret October 6, 2005 Rapporter Besvaret October 6, 2005 Tim: Min forening er ved at skifte udbyder til Ownit (det tager desværre bare sin tid). Kan du fortælle lidt om hvordan det kører, oppetider, hastighed, begrænsninger osv. Bare smid info i en PM, så vi holder tråden nogenlunde clean ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu