Babak Skrevet October 6, 2005 Rapporter Skrevet October 6, 2005 Nogen der ved hvor man skal henvende sig i Malmø, og hvad nedrivning hedder på svensk? Vil gerne undesøge prisen for sådan et projekt.
Nils Besvaret October 6, 2005 Rapporter Besvaret October 6, 2005 Nogen der ved hvor man skal henvende sig i Malmø, og hvad nedrivning hedder på svensk? Vil gerne undesøge prisen for sådan et projekt. Nedrivning hedder rivning. Det kræver tilladelse fra - eller i det mindste s.k. anmälan til - kommunens byggnadsnämnd for at rive et hus ned. Rivningslov hedder det. Dem, der gør det beskidte arbejde kalder det "demolering". Nogen gør det gratis - se under mordbrand. :)
Gio Besvaret October 6, 2005 Rapporter Besvaret October 6, 2005 Nogen gør det gratis - se under mordbrand. :)Der blev ikke nævnt noget om levende væsner i bygningen, Arnold ;)
Nils Besvaret October 6, 2005 Rapporter Besvaret October 6, 2005 Der blev ikke nævnt noget om levende væsner i bygningen' date=' Arnold ;)[/quote'] Jeg tror du mangler lidt i din integrationsproces, Gio, for i Sverige betegnes det som mordbrand at sætte ild til et tomt hønsehus. :)
Gio Besvaret October 6, 2005 Rapporter Besvaret October 6, 2005 Jeg tror du mangler lidt i din integrationsproces' date=' Gio, for i Sverige betegnes det som mordbrand at sætte ild til et tomt hønsehus. :)[/quote']Var det så bare en blinkende smiley....
Nils Besvaret October 6, 2005 Rapporter Besvaret October 6, 2005 Var det så bare en blinkende smiley.... Jeg kan godt se det Gio, den smiley, jeg sendte, stirrer på en ubehagelig måde. Den er sikkert ramt af en virus. Vi skal nok snakke med Steen om det, så vi kan beskytte vores systemer. I hvert fald er det vigtigt, at alle lægger mærke til, om der er andre smileyer, der stirrer ubehageligt, selv om de smiler. Jeg syns for eksempel, at nummer tre her virker skummel, eller er det kun mig, der er lidt overfølsom? :) :) :)
Persson Besvaret October 7, 2005 Rapporter Besvaret October 7, 2005 Jeg syns for eksempel' date=' at nummer tre her virker skummel, eller er det kun mig, der er lidt overfølsom? :) :) :)[/quote'] Nummer 3 har helt sikkert set for mange film, hov.. var det ikke en slagterkniv der i baggrunden ???
Gio Besvaret October 7, 2005 Rapporter Besvaret October 7, 2005 Nils...jeg kan ikke blive klog på din underfundige, til tider sarkastiske, humor *gg* ...og nu røg vi totalt OT hér. Jeg undskylder på mine egne vegne. Nils må klare sig selv ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu