Gio Skrevet October 8, 2005 Rapporter Skrevet October 8, 2005 Efter at have været skånsk fraværende i 10 måneder, så var jeg interesseret i at blive opdateret lidt på gå-i-byen-situationen. Jeg tænker primært på interessante værtshuse (udover Öl-kaféen ;)), nat-klubber og deciderede diskoteker. Lad mig høre om der er nye erfaringer om emnet siden jeg var her sidst - og om der er kommet nye steder til. Alternativt om andre er lukket. Og så kunne jeg også godt tænke mig at vide om der er steder der har lææænge åbent - så jeg ikke behøver at gå hjem klokken 4. Dér er jeg sgi´ ikke færdig som danse-myg :D Og, min alder taget i betragtning, så kunne info om klientellet på de forskellige steder også være brugbart. Lad høre....lad høre....i´m all ears
Kasper Besvaret October 8, 2005 Rapporter Besvaret October 8, 2005 Du kan bare slutte på swing inn så går du ikke tomhændet hjem :D
Guest Supermule Besvaret October 9, 2005 Rapporter Besvaret October 9, 2005 Se Kasper.... Med mindre Swing Inn er samlingssted for personer med tendens til samme køn som dem selv, så vil jeg MEGET gerne modtage lidt uddybende info omkring Swing Inn.... :)
Kasper Besvaret October 9, 2005 Rapporter Besvaret October 9, 2005 Det kan beskrives ret kort: Aldersgrænse min. 28 Tror pigerne er mellem 25-45. Har været der en gang, man føler sig faktisk lidt jagtet derinde ;o) Ret ok sted hvis man ikke er til technosjov og piger på 18 :D
Guest Supermule Besvaret October 9, 2005 Rapporter Besvaret October 9, 2005 Kan det passe at den ligger på Malmborgsgatan 7???? Ikke så langt fra Gustav Adolfs Torg??
Gio Besvaret October 9, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 9, 2005 Supermule...skal vi komme afsted!? ;)
Guest Supermule Besvaret October 9, 2005 Rapporter Besvaret October 9, 2005 jep Gio.... Jeg er frisk... :) Tror du der er nogen om søndagen???
Gio Besvaret October 9, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 9, 2005 *gg*....men lyder da bestemt interessant :)
Kasper Besvaret October 9, 2005 Rapporter Besvaret October 9, 2005 Ellers er der Caramello, det kan være ok hvis der er mange i byen. Det er knap så hyggeligt, men man møder mange mennesker. På Brogatan kan man få mange sjove øl, være heldig at møde the cardigans. Mange af dem man møder på Ølcafen kommer også her. De små listige steder er omkring möllan er også et besøg værd, øllene er dog ikke så billige mere :(
bluee Besvaret October 9, 2005 Rapporter Besvaret October 9, 2005 Jeg fandt det her link: http://www.student.se/uteliv/krogar_stad88.html men er da frisk på noget bytur når jeg engang er flyttet :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu