Thomas Skrevet October 9, 2005 Rapporter Skrevet October 9, 2005 Er der nogen der har oplevet at hvis folk ringer til en fra danske telefoner så får de bare en optaget tone? Har lige snakket med min Mor på Msn. og hun sagde at hun nu havde prøvet at ringe til mig fra sin danske fastnet i over 2 timer og min danske 3 mobil havde bare ringet optaget??? Og den har slet ikke været brugt:( Forleden dag talte jeg med en kammerat, og han sagde det samme, bare over 2 dage!!!!!!!!!! Er der nogen der har oplevet noget lignende?????
Guest Trine Besvaret October 9, 2005 Rapporter Besvaret October 9, 2005 Nope, men vi har fået sådan en smart ventetone som folk ikke helt forstår hvad er....
tommy_h Besvaret October 9, 2005 Rapporter Besvaret October 9, 2005 Nope' date=' men vi har fået sådan en smart ventetone som folk ikke helt forstår hvad er....[/quote'] Det har ALLE med 3, man skal selv aktivt ind og slå det fra. Men du kan også købe flere toner, pris mellem 20 og 30 kr pr stk!!! Sygt nok. Men jeg har heller ikke haft problemer med optaget tone, kun min mobil som er gået i stykker :(
thomas_lund Besvaret October 9, 2005 Rapporter Besvaret October 9, 2005 Min mor siger det samme. Selvom jeg ved, at den er "online" og jeg får opkald fra andre
Guest Trine Besvaret October 9, 2005 Rapporter Besvaret October 9, 2005 Min mor siger det samme. Selvom jeg ved' date=' at den er "online" og jeg får opkald fra andre[/quote'] He det lugter af en fejl 40 med "opkald fra mor" som fællesnævner:lol: Men har I ikke "banke på" aktiveret? eller at den går direkte på svareren når der er optaget? Jeg tror faktisk aldrig min burde dutte optaget.....
Thomas Besvaret October 10, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 10, 2005 Moerke det har jo ikke noget med det at gøre, den dutter optaget selvom den ligger på bordet og ikke bliver brugt!!!
Guest Trine Besvaret October 10, 2005 Rapporter Besvaret October 10, 2005 Moerke det har jo ikke noget med det at gøre' date=' den dutter optaget selvom den ligger på bordet og ikke bliver brugt!!![/quote'] Ja ja rolig nu, det har jeg fattet. Jeg skrev også "nope" til problemet med optaget.....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu