Jesper Lau Skrevet October 10, 2005 Rapporter Skrevet October 10, 2005 Står du lige og mangler hjælp til rengøringen, så kender jeg en dygtig rengøringshjælp der har brug for lidt ekstra penge. Hun er oprindelig dansk men taler og skriver flydende svensk. Hun har bil så det må godt være i området Malmø/Lund/Kävlinge/Landskrona. Jeg har intet med det at gøre. Jeg står kun for kontakten. Hilsen Jesper
Jesper Lau Besvaret October 11, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 11, 2005 Det må I selv aftale men jeg regner med 100 - 150 SEK i timen. /Jesper
Guest Supermule Besvaret October 11, 2005 Rapporter Besvaret October 11, 2005 ok send mig en pm med hendes nummer...
ulmus Besvaret October 11, 2005 Rapporter Besvaret October 11, 2005 send mig en pm med hendes nummer... Osse mig! Jeg trænger osse til at få muget ud.
Nulla Besvaret October 12, 2005 Rapporter Besvaret October 12, 2005 jooo tak min mand syntes jeg trænger til hjælp herhjemme.....sødt af ham hva send venligst navn og nummer thx :D
Jesper Lau Besvaret October 25, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 25, 2005 I skulle gerne allesammen have fået et svar fra mig nu :) Hilsen Jesper
Nig Besvaret October 31, 2005 Rapporter Besvaret October 31, 2005 Hej Jesper Du må også meget gerne sende nr. til mig..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu