Miriam Skrevet October 13, 2005 Rapporter Skrevet October 13, 2005 Nu må de sku da snart have til den julefrokost ! :-)
Guest Supermule Besvaret October 13, 2005 Rapporter Besvaret October 13, 2005 hvor meget kostede det??? ;)
Miriam Besvaret October 13, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 13, 2005 Hvad mener du? Jeg køre da aldrig for stærkt :-)
larscph Besvaret October 13, 2005 Rapporter Besvaret October 13, 2005 Nå-men... De stod der stadig klokken 17... Og hold da op ham den danske taxi-chauffør der var blevet stoppet gestikulerede og brokkede så det forslog da vi trillede forbi ;) I øvrigt utrolig så pæn en lige række der var i tunnelen med 90 km/t igen... Lige bortset fra et par enkelte kække - danske - biler... Der vist dog lugtede lunten inden det var for sent...
skallstorp Besvaret October 13, 2005 Rapporter Besvaret October 13, 2005 Hvornår er farten registreret ? Hvis man ikke blev stoppet og der ikke var en bag kameraet er det så ok ? Tror de sad i bilen.Og kontrol var der også i går på den Danske side.Heller ikke her blev jeg stoppet men jeg körte vist lidt for hurtigt.Eller kommer böden ?
Guest ThomasO Besvaret October 13, 2005 Rapporter Besvaret October 13, 2005 Yeps... de kommer efter bilen om 2 mdr, og så er du samtidigt næsten også sikker på at komme i svensk fængsel. De har bare lidt travlt for tiden.
larscph Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 Hvis man ikke blev stoppet og der ikke var en bag kameraet er det så ok ? Tror de sad i bilen.Og kontrol var der også i går på den Danske side.Heller ikke her blev jeg stoppet men jeg körte vist lidt for hurtigt.Eller kommer böden ? Hvis du ikke blev stoppet er der ingen bøde. De stod så forresten på Center Boulevard IGEN her til morgen!
Guest Trine Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 Hvis du ikke blev stoppet er der ingen bøde. De stod så forresten på Center Boulevard IGEN her til morgen! Jep, men der stod også et sted i pressen at der var fartkontrol over hele landet i denne uge. En eller anden kampangne som jeg har svedt navnet ud på...
Miriam Besvaret October 14, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 14, 2005 http://www.politi.dk/da/aktuelt/nyheder/fartkampagne_101005.htm
larscph Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 Jep' date=' men der stod også et sted i pressen at der var fartkontrol over hele landet i denne uge. En eller anden kampangne som jeg har svedt navnet ud på...[/quote'] Ah... Godt ugen snart er slut - det er altså lidt anstrengende at skulle stirre på speedometeret hele tiden :)
Homer Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 Ah... Godt ugen snart er slut - det er altså lidt anstrengende at skulle stirre på speedometeret hele tiden :) Ellers køb dig en bil med "head-up display"...
larscph Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 Ellers køb dig en bil med "head-up display"... Hehe. Ja.. Må vel snart komme ind i den 21. århundrede og få et bare nogenlunde antændigt køretøj...
Guest Supermule Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 Sådan en E39'er er sgu lige i øjet. Skidt med at den ikke har Head up display, midtergang med stewardesse incl og svigermor katapultsæde.... :)
Homer Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 ..og minsandten om ikke TV2/Lorry bragte en indslag kl. 19.30 om fartkontrollen i tunnellen... Jeg har ikke set nogen fartkontrol i tunnellen - men ved udkørslen fra tunellen... Trist journalistik igen-igen... Budskabet var dog klart nok: Der køres for stærkt i tunnellen...
andersen Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 ..og minsandten om ikke TV2/Lorry bragte en indslag kl. 19.30 om fartkontrollen i tunnellen... For de interesserede kan indslaget ses her: http://www.tv2lorry.dk/moduler/nyheder/showregvideo.asp?dato=14-10-2005&cID=1&vId=261904
larscph Besvaret October 15, 2005 Rapporter Besvaret October 15, 2005 Sådan en E39'er er sgu lige i øjet. Skidt med at den ikke har Head up display' date=' midtergang med stewardesse incl og svigermor katapultsæde.... :)[/quote'] Oooh.. Det sidste var ellers et til tider ganske pratisk ekstra-udstyr. Men mon ikke jeg kan købe hos BilTema og eftermontere ;)
Rivold Besvaret November 1, 2005 Rapporter Besvaret November 1, 2005 nej hvor kan de tude på TV... og ja der bliver kørt hurtigt i tunnelen... men for fan' vi skal jo frem og hjem, samt mange af os har gode biler som kan køre stærkt. den største fare i mine øjne er sku at folk ikke kan finde ud af at bedømme fart og kigge i deres bakspejle inden de brager ud foran en, så man er nød til at katastrofebremse og nappe dem inden om for de skal jo ud i god tid og kunne ikke lige vente 15 sek. til man er godt forbi dem... en anden ting som vi så tilgengæld ikke høre så meget om i pressen... så dør der over dobbelt så mange af selvmord end der dør i trafikken... men det betyder nok ikke så meget i det danske samfund. Kun hvor mange der dør i trafikken.. men kunne man nu for den da ikke sætte fokus på hvad der virkelig er årsagen til at folk dør i trafikken... for det er ikke farten. det er folk der laver alt muligt andet end at køre bil og mangle på seler jf. haverikommisionen om dødsulykker på motorveje. samt sprutkørelse... men lige meget hvad man siger og hvad man har af gode aggumenter og statistikker mv. så får de nok aldrig øjnene op og siger okay vi tog fejl... vi må indstille os på at det skal være dyrt at være bilist og man gør alt hvad man kan for at gøre livet surt for os...
Rivold Besvaret November 1, 2005 Rapporter Besvaret November 1, 2005 hvad med en fartpilot...den forrige bil jeg havde det i, virkede ikke over 160, så det var jo meget passende til de danske motorveje... Ah... Godt ugen snart er slut - det er altså lidt anstrengende at skulle stirre på speedometeret hele tiden :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu