Jette Skrevet October 16, 2005 Rapporter Skrevet October 16, 2005 God søndag aften :) Ovenstående fandt jeg ved en pris, mon det betyder at man kan forhandle sig til noget andet? Det ville i dette tilfælde være rart, da lejligheden var noget dyr På forhånd tak. Jette
Guest Supermule Besvaret October 16, 2005 Rapporter Besvaret October 16, 2005 Det er en budrunde... Den bliver solgt til prisen eller det højeste bud...eller hvad man nu kan blive enige om... Så lige der var et punktum imellem ö og k... Det betyder överenskommelse, altså enighed...
Jette Besvaret October 16, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 16, 2005 Hej Brian, Tak for hjælpen :th2: Jette
credde Besvaret October 16, 2005 Rapporter Besvaret October 16, 2005 Betyder det ikke enlig överenskomst, altså efter aftale? Men budrunde kan også ligge indenfor dette selvfølgelig.
Guest Supermule Besvaret October 16, 2005 Rapporter Besvaret October 16, 2005 Koncentrér dig nu om dit arbejde.... Vi kan ikke ha' INKA kommentarer her i forummet.... ;)
Kim H Besvaret October 16, 2005 Rapporter Besvaret October 16, 2005 Betyder det ikke enlig överenskomst' date=' altså efter aftale? Men budrunde kan også ligge indenfor dette selvfølgelig.[/quote'] Jeg er med på Creddes bud - enligt överenskomst - altså "eller efter aftale". Man skal selvfølgelig være enig, inden man kan lave en aftale - ikk'?
Nils Besvaret October 16, 2005 Rapporter Besvaret October 16, 2005 Jeg er med på Creddes bud - enligt överenskomst - altså "eller efter aftale". Enig, men Brians stavning er bedre: "överenskommelse" :)
Guest Supermule Besvaret October 16, 2005 Rapporter Besvaret October 16, 2005 Tak Nils.... jeg begyndte lige at tro folk ikke kunne li' mig mere............ ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu