Persille Skrevet October 22, 2005 Rapporter Skrevet October 22, 2005 Hvis der er nogen venlige sjæle herinde, der kører forbi Klågerupsvägen/Ikea/Jägersro-området på vej til arbejde og kan sætte mig af i Kbh. Centrum eller på Ørestad station, er jeg interesseret i samkørsel! Jeg har ikke selv bil endnu (venter på at få udbetalt provenuet fra vores solgte lejlighed) men kan da på cykel skaffe mig ud til et opsamlingssted. Jeg skal som udgangspunkt møde i Toldbodgade kl. 8.30 og har fri 16.30 - arbejdstiderne kan nok lægges mere fleksibelt så snart jeg er kommet i gang ;) Skal starte på job 1. november og deler selvfølgelig omkostningerne til bro og benzin. Er i øvrigt sød og rar, ikkeryger og relativt snaksalig hvis bare klokken er over 7... /Pernille
Gio Besvaret October 22, 2005 Rapporter Besvaret October 22, 2005 ...og relativt snaksalig hvis bare klokken er over 7... /Pernille*LOOL* Go´ humor, P! :)
Guest Palle... Besvaret October 22, 2005 Rapporter Besvaret October 22, 2005 Hvorfor cykler du ikke bare til Centralen ? Ellers er der jo busser. Husk på, at et togkort fra Ørestaden til hovedbanen også koster en hel del penge.
Persille Besvaret October 22, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 22, 2005 Hvorfor cykler du ikke bare til Centralen ? Ellers er der jo busser. Husk på' date=' at et togkort fra Ørestaden til hovedbanen også koster en hel del penge.[/quote'] Ja, her går en udmærket bus til Svågertorp, det er såmænd ikke det der er problemet. Men hvis der nu tilfældigvis var nogen der alligevel kørte samme vej og gerne ville dele omkostningerne så er det både miljømæssigt og samfundsøkonomisk forsvarligt at fylde en person mere i en bil, ikke ;)
Guest Palle... Besvaret October 22, 2005 Rapporter Besvaret October 22, 2005 Ja' date=' her går en udmærket bus til Svågertorp, det er såmænd ikke det der er problemet. Men hvis der nu tilfældigvis var nogen der alligevel kørte samme vej og gerne ville dele omkostningerne så er det både miljømæssigt og samfundsøkonomisk forsvarligt at fylde en person mere i en bil, ikke ;)[/quote'] Enig...ville såmænd også gerne pendle i bil, men det passer desværre sjældent med tid osv osv
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu