splint Skrevet October 24, 2005 Rapporter Skrevet October 24, 2005 Hej Jeg har lige et spørgsmål m.h.t. udstedelse af pas. Hvis man nu bor i sverige, skal man så til den danske ambassade i stocholm for at få et nyt pas eller kan man stadig få det lavet i københavn.
Nils Besvaret October 24, 2005 Rapporter Besvaret October 24, 2005 Hej Jeg har lige et spørgsmål m.h.t. udstedelse af pas. Hvis man nu bor i sverige, skal man så til den danske ambassade i stocholm for at få et nyt pas eller kan man stadig få det lavet i københavn. Det rigtige svar er: København. :)
Guest Trine Besvaret October 24, 2005 Rapporter Besvaret October 24, 2005 Hej Jeg har lige et spørgsmål m.h.t. udstedelse af pas. Hvis man nu bor i sverige, skal man så til den danske ambassade i stocholm for at få et nyt pas eller kan man stadig få det lavet i københavn. Vi fik vores skiftet på politistationen i lufthavnen, det er lige på vejen og man skal selv hente det personligt da de ikke vil sende det til en udenlandsk adresse. Den ligger lige mellem inden- og udenrigsterminalen.
dan Besvaret October 24, 2005 Rapporter Besvaret October 24, 2005 Vi gjorde det hos Tårnby politi. Skulle også selv hente det.
splint Besvaret October 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 24, 2005 Tusind tak for hjælpen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu