Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der stemning for en omgang texas hold 'em igen...? Folk skulle jo gerne have en chance for at vinde lidt tilbage :) Jeg vil lægge ud med at foreslå allerede 5. november...

• Svar 92
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Besvaret

Jeg er klar. Og som jeg sagde til Spiff ligger jeg gerne bord til;-) Og bare lige for at ha det på det rene så nåede vi 5 spil sidst og så vidt jeg husker vandt jeg de 3 he he

Besvaret

Kørte? Det erindrer jeg heller ikke...! :confused: Så vidt jeg kan regne ud er vi oppe på 6 stykker med Totter og Christina. Så det er vel bare en aftale? Skal vi mødes samme tid & sted som sidst? - Dvs. 18.00 hos Lars - Albinsrogatan 41 (Selv om hans hjemmebanefordel sidste gang var LIIIIDT mistænksom :scared: ).

Besvaret
Hvis hun kan spille poker er hun jo også velkommen
det gør hun ikke.....har ellers luftet tanken overfor hende :rolleyes: så der er ikke så meget andet at gøre end at vente til en forhåbentlig næste gang ;) smil fra christina
Besvaret

Min maltwhisky smager lidt af røg. Tæller det? :rolleyes: Hvis vi også skal finde ud af noget aftensmad (Burger King igen..?) er det nok bedst at mødes ved 18-tiden. Men vi kan jo evt. tage et hurtigt spil inden Totter dukker op...

Besvaret

Tja Burger King er jo ok, men et pizzaria ville jo være rart, jeg har ikke set noget lige i nærheden. Men AJ bor vist ikke så langt væk det kan være han kender et og måske kan tage en menu seddel med;-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...