Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Denne del har været nævnt før, men jeg kan ikke finde indlægget. sorry Er det korrekt, at diesel biler er dyrere i forsikring end benz biler? Det tidligere indlæg gik på, at det var de, men ingen eksempler. Som alle andre regner jeg på hvornår, at break-even er imellem f.eks. en A6 2,5 TDI og en A6 3,0 benz. Den årlige afgift er jeg bekendt med. /Fagerland, (flytter til Malmø centrum den 1/3-2006)

Besvaret
Hej, Denne del har været nævnt før, men jeg kan ikke finde indlægget. sorry Er det korrekt, at diesel biler er dyrere i forsikring end benz biler? Det tidligere indlæg gik på, at det var de, men ingen eksempler. Som alle andre regner jeg på hvornår, at break-even er imellem f.eks. en A6 2,5 TDI og en A6 3,0 benz. Den årlige afgift er jeg bekendt med. /Fagerland, (flytter til Malmø centrum den 1/3-2006)
Det tror jeg da ikke... Kan du ikke bare spørge forsikringselskabet hvad de skal have for den ene vs. den anden. Hvis du "bare" skal pendle fra Malmö til Kbh.. Så køb den du kan li'...
Guest michaelbo
Besvaret

Jeg tror forsikring er ens mens fordonsskat er ca 3 gange dyrere. Har en 270 cdi ogbetaler 7000 i fordonskat og ca det samme i forsikring.

Besvaret

den er dyrere i "ægtafgift" der koster den så vidt jeg ved omkring 3 gange så meget.. jeg betaler 2.500 sek for min BMW 320 cab, og en 330 diesel skulle koste omkring 7.500 sek...men forsikringen er vidst det samme...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...