Jump to content

Sygesikring og bil

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa, Min mand og jeg og vores søn vil gerne flytte til Malmö og skal jo derfor have svensk personnr. når vi kommer der over. Men hvordan foregård det? Er der nogen af jer der har en BMW m5? hvor meget giver i forsikring for den? Hvor meget giver i for indbo? og hvor meget dækker den? Et sidste spørgsmål: Kan man bruge sin danske læge når man bor i Malmö og arbejder i Danmark?

Besvaret
Hejsa, Min mand og jeg og vores søn vil gerne flytte til Malmö og skal jo derfor have svensk personnr. når vi kommer der over. Men hvordan foregård det? Er der nogen af jer der har en BMW m5? hvor meget giver i forsikring for den? Hvor meget giver i for indbo? og hvor meget dækker den? Et sidste spørgsmål: Kan man bruge sin danske læge når man bor i Malmö og arbejder i Danmark?
Når I ved hjælp af det internordiske flyttebevis, som I har fået i jeres gamle kommune, melder flytning til Skatteverkets kontor i jeres nye kommune, får I jeres svenske personnumre. Forsikringer: Se underforummet: Forsikringer. Når man arbejder i Danmark og er grænsegænger, kan man beholde sin danske læge. :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...