Guest Jane Skrevet November 9, 2005 Rapporter Skrevet November 9, 2005 Hejsa, Min mand og jeg og vores søn vil gerne flytte til Malmö og skal jo derfor have svensk personnr. når vi kommer der over. Men hvordan foregård det? Er der nogen af jer der har en BMW m5? hvor meget giver i forsikring for den? Hvor meget giver i for indbo? og hvor meget dækker den? Et sidste spørgsmål: Kan man bruge sin danske læge når man bor i Malmö og arbejder i Danmark?
Nils Besvaret November 9, 2005 Rapporter Besvaret November 9, 2005 Hejsa, Min mand og jeg og vores søn vil gerne flytte til Malmö og skal jo derfor have svensk personnr. når vi kommer der over. Men hvordan foregård det? Er der nogen af jer der har en BMW m5? hvor meget giver i forsikring for den? Hvor meget giver i for indbo? og hvor meget dækker den? Et sidste spørgsmål: Kan man bruge sin danske læge når man bor i Malmö og arbejder i Danmark? Når I ved hjælp af det internordiske flyttebevis, som I har fået i jeres gamle kommune, melder flytning til Skatteverkets kontor i jeres nye kommune, får I jeres svenske personnumre. Forsikringer: Se underforummet: Forsikringer. Når man arbejder i Danmark og er grænsegænger, kan man beholde sin danske læge. :)
ulmus Besvaret November 9, 2005 Rapporter Besvaret November 9, 2005 Hej Jane! Gå ind i tråden "Sygesikring" - der er masser af oplysninger om lægevalg o.l.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu