Jump to content

Debat-tråd til "Officiel Invitation Til Julefrokost 2005"

Recommended Posts

• Svar 130
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Besvaret
Så er der lukket for flere tilmeldinger' date=' vi endte med at blive 36 og det tegner altsammen godt! Glæder mig til at se jer alle på lørdag:)[/quote']Jeg glæder mig for vildt!! Dog ikke til dagen efter...o12.gif
Besvaret

Jeg har vist aldrig forstået hvorfor der er indbetalt enten 255 eller 335 kr? Vi skal selv have drikkevarer med? Gio: Fandt du ud af hvornår du er på busstationen? [edit 10.34] havde misset de to sidste sider på denne thread. Så 255 er for dem der ikke har fulgt med i forummet noget tid og bare har indbetalt. Og drikkevarer tager vi selv med

Besvaret

Dem der har ind betalt 255kr. skal betale det resterende beløb til festen! Og ja du skal selv have drikkevarer med... Men der vil være mulighed for at købe øl og vand til festen:)

Besvaret
Næh...det har jeg da slet ikke tjekket endnu... Haster det? :)
nøhh, men har du noget imod at skicka dit mobil nr så kan jeg høre dig ad senere? Jeg gider ikke starte med at lære det svenske bus system på den hårde måde og havne på landet :-)
Besvaret
nøhh' date=' men har du noget imod at skicka dit mobil nr så kan jeg høre dig ad senere? Jeg gider ikke starte med at lære det svenske bus system på den hårde måde og havne på landet :-)[/quote']Alternativt kan vi da også bare dele en vogn. Jeg ved heller ikke præcis hvor det er henne...kun hvilken bus der kører i den rigtige retning *g*
Besvaret

Er der en der har afmeldt sig??? Hejsa Jeg har været væk herfra i længere tid og kan se at tilmelding til julefrokost er lukket og fyldt op! Er der en der har afmeldt sig??? Kan jeg komme med istedet for (mod betaling naturligvis!!!) mvh Bjørnen

Besvaret
Alternativt kan vi da også bare dele en vogn. Jeg ved heller ikke præcis hvor det er henne...kun hvilken bus der kører i den rigtige retning *g*
Både 5 og 35 har holdeplads på Husie Kyrkoväg. Bus 5 skal bare gå mod Kvarnby. Der er måske flere som ikke lige præcis ved hvorhenne Husie Kyrkoväg 90 ligger, og så kunne man måske aftale at tage den samme bus. Bare et foreslag.
Besvaret
Hejsa Jeg har været væk herfra i længere tid og kan se at tilmelding til julefrokost er lukket og fyldt op! Er der en der har afmeldt sig??? Kan jeg komme med istedet for (mod betaling naturligvis!!!) mvh Bjørnen
Ja der er et afbud hvis du er hurtig og ringer på +45 31715006 idag!
Besvaret

Anna er desværre kaldt på arbejde så hun har desværre ikke mulighed for at deltage i aften :-/ Vi mangler stadig at betale den resterende slat - det får vi klaret hurtigst muligt.

Besvaret

Er der nogen fra Lindeborg, som skal med til festen? Vil hellere køre i taxa frem for bus i dette vejr... Allan C

Besvaret
Er der nogen fra Lindeborg, som skal med til festen? Vil hellere køre i taxa frem for bus i dette vejr... Allan C
Det skal jeg. Jeg sidder dog lige og tjekker bustider, men kan måske godt overtales...
Besvaret

Jeg har også lige kigget på bustider. Det tager vist en lille times tid, men er heller ikke sikker på, at jeg har fundet den korteste rute... Jeg bor på Koristgatan. Du kan evt. sende en sms til +45 20713570

Besvaret
nøhh' date=' men har du noget imod at skicka dit mobil nr så kan jeg høre dig ad senere? Jeg gider ikke starte med at lære det svenske bus system på den hårde måde og havne på landet :-)[/quote']Jeg står på 5´eren (retning Kvarnby via Rosengård) hernede på Vitemöllegången kl 17:41. Vi skal af på stoppet efter Toftängen, som nemt nok hedder "Husie Kyrkoväg" :) Ankomst kl. 17:52 - og så skal der vades et lille stykke. Kort: http://www.hitta.se/ViewDetailsPlace.aspx?SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=&UCSB%3aTextBoxWhere=Husie+Kyrkov%e4g+90&StreetNumberId=489106
Besvaret

Ja, det er jo egentlig let så. Jeg bor også på Koristgatan... Mine busforslag siger også godt 1 time, hvis ikke vi skal komme 10 min for sent :( (I så fald kan man tage 33 fra Stolpalösa 17:22) til Ellenborgsvägen og skifte til 35 der).

Besvaret

Ja, det må jo siges at være tæt på :-) Og du har vist mere styr på busplanen end mig... Det gør nok ikke noget, hvis man dukker op 10 min senere. Vejret kan vel bruges som undskyldning ;-) Men jeg er dog stadig mest indstillet på en taxa...

Besvaret

En time for at komme fra Koristgatan til Husie Kyrkoväg...*hmm* Elleve minutter herfra - så hvis jeg boede ude omkring jer, så havde jeg klart nappet en vogn. :) En hel TIME for en strækning på 10 km!..*brrrr*

Besvaret
En time for at komme fra Koristgatan til Husie Kyrkoväg...*hmm* Elleve minutter herfra - så hvis jeg boede ude omkring jer, så havde jeg klart nappet en vogn. :) En hel TIME for en strækning på 10 km!..*brrrr*
Det har vi så også besluttet :cool: ...og tänk vi boede sgu i samme opgang :rolleyes:
Besvaret
Det har vi så også besluttet :cool: ...og tänk vi boede sgu i samme opgang :rolleyes:
Hvor stort! hvor længe er det lige i har boet der begge 2 og måske endda hilst på hinanden :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...