Guest Supermule Besvaret November 20, 2005 Rapporter Besvaret November 20, 2005 Jeg gi'r 9000 for min ML55'er. Jeg ved godt at Michael tæver dig, hvis du kigger på noget andet end BMW, men tag ud og prøv en. Den er væsentligt mere rummelig end en X5.
Guest Trinity Besvaret November 20, 2005 Rapporter Besvaret November 20, 2005 Der er Cayenne Turbo noget dyrere i hvert fald... Suk!
Miriam Besvaret November 20, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 20, 2005 Jeg gi'r 9000 for min ML55'er. Jeg ved godt at Michael tæver dig, hvis du kigger på noget andet end BMW, men tag ud og prøv en. Den er væsentligt mere rummelig end en X5. Ja.... men for fanden hvor er den grim !!
Guest Trine Besvaret November 20, 2005 Rapporter Besvaret November 20, 2005 Ja.... men for fanden hvor er den grim !! Ah grim er vel et forkert valgt ord.. Kassevogne kan også være pæne:) Hvis man altså er til den slags..
Toft Besvaret November 20, 2005 Rapporter Besvaret November 20, 2005 Off Topic No offence, men denne tråd her er bare for griner at følge med i.. Et klassisk eksempel på at man ikke kan skrive noget med "ny bil", uden at de fleste liiige skal komme med en masse kloge kommentarer :) Så må jeg vel hellere også til det: Det bliver ikke aktuelt, men skulle jeg vælge, så ville jeg hellere sidde i en veludrustet X5'er, end en ML'er, en XC90'er, en Toureq, eller en Cayenne Turbo (som er meget dyr, også i forsikring bla-bla ;)). Held og lykke med den nye bil, hvad det så end bliver for en :)
Miriam Besvaret November 20, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 20, 2005 No offence, men denne tråd her er bare for griner at følge med i.. Et klassisk eksempel på at man ikke kan skrive noget med "ny bil", uden at de fleste liiige skal komme med en masse kloge kommentarer :) Så må jeg vel hellere også til det: Det bliver ikke aktuelt, men skulle jeg vælge, så ville jeg hellere sidde i en veludrustet X5'er, end en ML'er, en XC90'er, en Toureq, eller en Cayenne Turbo (som er meget dyr, også i forsikring bla-bla ;)). Held og lykke med den nye bil, hvad det så end bliver for en :) HØRT, den her tråd var ikke et spørgsmål om at få råd til hvad jeg skulle have, for det ved jeg sku godt !! Men nogle kan bare ikke få nok af at se hvad de selv har på tryk, uanset hvad tråden handler om. p.s. you never walk alone ;)
Guest jxhab Besvaret November 21, 2005 Rapporter Besvaret November 21, 2005 HØRT, den her tråd var ikke et spørgsmål om at få råd til hvad jeg skulle have, for det ved jeg sku godt !! Men nogle kan bare ikke få nok af at se hvad de selv har på tryk, uanset hvad tråden handler om. p.s. you never walk alone ;) Hehe ja der er altid nogen der har noget på hjertet. Inklusiv mig, som slet ikke har noget med din bil at gøre, men derimod er et forslag til administrationen.. Måske ville det være en ide, hvis den originale poster af et indlæg, kan bede en administratore om at "låse" emnet, så folk ikke kan kommentere på det mere? Det strider måske lidt imod formålet med debatten eller? Held og lykke med bilen i øvrigt =)
Miriam Besvaret November 21, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 21, 2005 Så ryger den ind på onsdag så nu skal i være hurtige :-) hvis i skal gøre et godt køb.
Miriam Besvaret November 23, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 23, 2005 Så blev det en X5, håber på at få den i morgen :th2:
Peter H. Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 M: Tillykke med dyret :):):)
Guest ThomasO Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Nøj tillykke Miriam. Der er kun X5 og XC90 der har sin egen rå figur, resten af den type ligner mislykkede halvsmeltede kineserbiler. Nu er jeg så misundelig - at jeg næsten ikke kan sove....
Plesner Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Hvilken motor endte du så med Miriam ?
Miriam Besvaret November 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 24, 2005 Nøj tillykke Miriam. Der er kun X5 og XC90 der har sin egen rå figur, resten af den type ligner mislykkede halvsmeltede kineserbiler. Nu er jeg så misundelig - at jeg næsten ikke kan sove.... Jeg kan kun give dig ret, glæder mig også som et lille barn til jul....og det er jo jul Og det er en 4,4.
Plesner Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 Tillykke med den. Må man spørge hvad du skulle slippe for den ?
Miriam Besvaret November 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 24, 2005 Tillykke med den. Må man spørge hvad du skulle slippe for den ? Det er jo lidt af et regnestykke da jeg jo også byttede min bil ind. Men den stod til omkring 319K
Miriam Besvaret November 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 24, 2005 ÅÅRRHHHHHH Hvor køre den dog godt :th2:
Guest Supermule Besvaret November 25, 2005 Rapporter Besvaret November 25, 2005 haha... Vent til du prøver en ordentlig model... ;)
larscph Besvaret November 25, 2005 Rapporter Besvaret November 25, 2005 ÅÅRRHHHHHH Hvor køre den dog godt :th2: Jammen.. Tillykke med den!! ;)
Miriam Besvaret November 26, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 26, 2005 haha... Vent til du prøver en ordentlig model... ;) Og hvad er det lige du ved om det ??
Guest Supermule Besvaret November 26, 2005 Rapporter Besvaret November 26, 2005 En del synes jeg selv.... :)
Guest carspar Besvaret November 28, 2005 Rapporter Besvaret November 28, 2005 ;) Jeg syntes da også at Miriam er en ordentlig model!!!!!!!!!!!! Hvad har du for en model!!!!!!!!
Peter H. Besvaret November 28, 2005 Rapporter Besvaret November 28, 2005 Alle ved da at han har en ML55...
Guest carspar Besvaret November 28, 2005 Rapporter Besvaret November 28, 2005 Det var ikke bilen jeg tänkte på, den har jeg set.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu