Jump to content

Recommended Posts

Guest Supermule
Besvaret

Jeg gi'r 9000 for min ML55'er. Jeg ved godt at Michael tæver dig, hvis du kigger på noget andet end BMW, men tag ud og prøv en. Den er væsentligt mere rummelig end en X5.

• Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Jeg gi'r 9000 for min ML55'er. Jeg ved godt at Michael tæver dig, hvis du kigger på noget andet end BMW, men tag ud og prøv en. Den er væsentligt mere rummelig end en X5.
Ja.... men for fanden hvor er den grim !!
Besvaret
Ja.... men for fanden hvor er den grim !!
Ah grim er vel et forkert valgt ord.. Kassevogne kan også være pæne:) Hvis man altså er til den slags..
Besvaret

Off Topic No offence, men denne tråd her er bare for griner at følge med i.. Et klassisk eksempel på at man ikke kan skrive noget med "ny bil", uden at de fleste liiige skal komme med en masse kloge kommentarer :) Så må jeg vel hellere også til det: Det bliver ikke aktuelt, men skulle jeg vælge, så ville jeg hellere sidde i en veludrustet X5'er, end en ML'er, en XC90'er, en Toureq, eller en Cayenne Turbo (som er meget dyr, også i forsikring bla-bla ;)). Held og lykke med den nye bil, hvad det så end bliver for en :)

Besvaret
No offence, men denne tråd her er bare for griner at følge med i.. Et klassisk eksempel på at man ikke kan skrive noget med "ny bil", uden at de fleste liiige skal komme med en masse kloge kommentarer :) Så må jeg vel hellere også til det: Det bliver ikke aktuelt, men skulle jeg vælge, så ville jeg hellere sidde i en veludrustet X5'er, end en ML'er, en XC90'er, en Toureq, eller en Cayenne Turbo (som er meget dyr, også i forsikring bla-bla ;)). Held og lykke med den nye bil, hvad det så end bliver for en :)
HØRT, den her tråd var ikke et spørgsmål om at få råd til hvad jeg skulle have, for det ved jeg sku godt !! Men nogle kan bare ikke få nok af at se hvad de selv har på tryk, uanset hvad tråden handler om. p.s. you never walk alone ;)
Besvaret
HØRT, den her tråd var ikke et spørgsmål om at få råd til hvad jeg skulle have, for det ved jeg sku godt !! Men nogle kan bare ikke få nok af at se hvad de selv har på tryk, uanset hvad tråden handler om. p.s. you never walk alone ;)
Hehe ja der er altid nogen der har noget på hjertet. Inklusiv mig, som slet ikke har noget med din bil at gøre, men derimod er et forslag til administrationen.. Måske ville det være en ide, hvis den originale poster af et indlæg, kan bede en administratore om at "låse" emnet, så folk ikke kan kommentere på det mere? Det strider måske lidt imod formålet med debatten eller? Held og lykke med bilen i øvrigt =)
Besvaret

Nøj tillykke Miriam. Der er kun X5 og XC90 der har sin egen rå figur, resten af den type ligner mislykkede halvsmeltede kineserbiler. Nu er jeg så misundelig - at jeg næsten ikke kan sove....

Besvaret
Nøj tillykke Miriam. Der er kun X5 og XC90 der har sin egen rå figur, resten af den type ligner mislykkede halvsmeltede kineserbiler. Nu er jeg så misundelig - at jeg næsten ikke kan sove....
Jeg kan kun give dig ret, glæder mig også som et lille barn til jul....og det er jo jul :love: Og det er en 4,4.
Besvaret

;) Jeg syntes da også at Miriam er en ordentlig model!!!!!!!!!!!! :laugh: Hvad har du for en model!!!!!!!!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...