Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Jeg regner med at bytte min bil ind i løbet af denne uge. Så hvis der er en der er "sugen" på en, i super stand så drop mig en mail, så kan du få lidt mere info samt billeder, og selvfølgelig til indbytningsprisen.

• Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Nja jeg ved det ikke helt regner med en X5. Har 2 forhandlere der vil lege :-) Prøvede en ny Jeep Grand Cherokee i dag og det skal det ihvertfald ikke være. Peter: Sort med alt i udstyr, kørt 80K.

Besvaret
Findes der andet hvis det skal være stort, brutalt og 4WD?
Sikkert ikke - men den er uforskammet dyr at holde kørende (brændstof, rep.) Jég ville gerne køre Cayenne ! Testdrivere af bilen udtaler, at S-modellen er det klogeste valg, set ud fra et økonomisk synspunkt...
Besvaret

Jeg har en billig X5 til dig Miriam... En sort 3.0d med beigefarvet læderkabine og alt i udstyr. Du kan jo høre af dig hvis det kunne være interessant... Kan dog love dig for den på ingen måde kan sammenlignes med en Cayenne Turbo, men det ved du vel allerede..

Besvaret

Nu er der måske også bare en smuuuuuuuuule forskel prismæssigt Thomas? I hvert fald til en Turbo... Vil ikke sige, at den lille V6 Caynne nødvendigvis er bedre.. Den er noget tam og kedelig hvis man spørger mig.

Besvaret
Jeg er iøvrigt den eneste her i huset der syntes det er et godt bytte :rolleyes:
Ja, jeg ville da ihvertfald aldrig bytte en M5 (eller en 316, for den sags skyld) til en X5....
Besvaret

Hey jeg har faktisk selv tænkt tanken at bytte min Z4 til en X5 dog mindst en 4.4L men forhandlerne ville ikke gi nok for min bil i bytte og så er forsikringen også lidt højere på en X5 kontra Z4 :-) Så jeg tager en vinter en Z4 :-) det bliver sjovt nor sneen falder så skal der laves donuts

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...