Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hej nogen af jer andre med en 3 telefon der kan hjælpe med følgene Kan man på nogen måde bestemme hvilke net telefonen må gå på? Altså når jeg er i DK må telefonen godt roame på TDC men i SE må den IKKE roame på Telia? Det kostede over 100.- i går at den gik på telia lige inden jeg blev ringet op Jeg har en SE Z800i Mvh Dennis

Besvaret

Uden at være 100 % sikker så mener jeg at der er mulighed for at gå ind i menuen indstillinger og vælge hvilket net telefonen skal køre på. D.v.s du skal slå automatisk fra, og indstille telefonen til 3's net. Prøv det

Besvaret
ja det er selvfølgelig en mulighed. Så må jeg lige se i morgen om den så kan finde ud af at skifte mellem dansk og svensk 3 net
Det kan den ikke og du kan heller ikke roame i DK som du plejer. Det har jeg prøvet, det var en dårlig løsning..
Besvaret
Nogen der ved hvilke alternativer der så er? : ) Kunne godt tænke mig at undgå sådan en overraskelse.
problemet er jo kun i Sverige så du kan låse til det svenske net når du er over broen. Også ændre til automatisk når du er i DK.. Min skifter meget sjældent..
Besvaret

tror jeg vil skifte mellem manuel og automatisk på broen så. Det er også sjældent min skifter til telia men det er godt nok en dyr fornøjelse når den gør lige præcis på uheldige tidspunkter

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...