splint Skrevet November 21, 2005 Rapporter Skrevet November 21, 2005 Øhh, nu hvor jeg snart flytter til SE, så er en af mine store interesser nemlig fiskeri kommet i klemme. Det er ikke altid lige sjovt at fiske alene. Derfor vil jeg spørge nogle af jer fra forumet om i fisker. Kunne det tænkes at nogen havde lyst til at mødes for at fiske. Alt har interesse. Put and Take, havfiskeri big game (er ved at arrangere en tur til Kroatien). Skriv endeligt hvis der er interesse.
csa Besvaret November 22, 2005 Rapporter Besvaret November 22, 2005 Jeg kunne godt overtales...men er nok primært "sommer-fisker" ;-)
Guest jxhab Besvaret November 22, 2005 Rapporter Besvaret November 22, 2005 Jeg kunne godt overtales...men er nok primært "sommer-fisker" ;-) Sauer, har du set der et godt fiske sted ikke så langt fra dig. Det ligger ude ved en af molerne, efter det der grå "ferie" lignende byggeri. Jeg var dernede forleden og kigge og der stod en del mole fiskere dernede. Måske værd at kigge på =)
Guest jxhab Besvaret November 22, 2005 Rapporter Besvaret November 22, 2005 Øhh, nu hvor jeg snart flytter til SE, så er en af mine store interesser nemlig fiskeri kommet i klemme. Det er ikke altid lige sjovt at fiske alene. Derfor vil jeg spørge nogle af jer fra forumet om i fisker. Kunne det tænkes at nogen havde lyst til at mødes for at fiske. Alt har interesse. Put and Take, havfiskeri big game (er ved at arrangere en tur til Kroatien). Skriv endeligt hvis der er interesse. Big Gamei Kroatien. Det er en af mine drømme at komme ud og fiske stort.. Blue Marlins, Tun osv, selvom de vidst nok ikke er helt så nemme at fange. Har du nogen links Splint?
Guest Trine Besvaret November 22, 2005 Rapporter Besvaret November 22, 2005 Sauer, har du set der et godt fiske sted ikke så langt fra dig. Det ligger ude ved en af molerne, efter det der grå "ferie" lignende byggeri. Jeg var dernede forleden og kigge og der stod en del mole fiskere dernede. Måske værd at kigge på =) Du referer vist til det så verdenskendte "Costa del Sol" byggeri på nordsiden af Ön. Der står ofte fiskere både der og inde i det nordlige havnebassin. Desuden afgår der lystfiskerbåde fra kajen samme sted.
Guest jxhab Besvaret November 22, 2005 Rapporter Besvaret November 22, 2005 Du referer vist til det så verdenskendte "Costa del Sol" byggeri på nordsiden af Ön. Der står ofte fiskere både der og inde i det nordlige havnebassin. Desuden afgår der lystfiskerbåde fra kajen samme sted. Hehe ja præcis. Jeg har altid undret mig over det byggeri for det ligner nemlig noget der enten er importeret fra Spanien eller også noget der er bygget på en misforståelse. =)
Gio Besvaret November 22, 2005 Rapporter Besvaret November 22, 2005 Ja...jeg har desværre også forsømt min (engang meget store) hobby en hel del, efter jeg kom på svenske grænsegænger-plader. Primært er jeg kyst & sø-fisker...men kan også sagtens lokkes til en aften på molen.
BS Besvaret November 22, 2005 Rapporter Besvaret November 22, 2005 Er helt klar på noget fiskeri engang til næste efterår. Har selv fisket hornfisk fra den gamle færge mole ved broen de sidste par år. Der står tit mange og fisker dernede.
Guest Palle... Besvaret November 22, 2005 Rapporter Besvaret November 22, 2005 Drenge... inden i kører på molen på Ön, så var det måske en ide at snakke med en der jævnligt er i vandet derude (dykker).... Jeg har til dags dato ikke set en fisk over 10 cm ... og, der er KUN ålekvabber. Bunden har en tykt lag dyng (?) og der er intet liv derude. Det har altid undret mig at der er så mange lystfiskere derude. Ikke en eneste gang har de spurgt os dykkere om hvordan der ser ud dernede.
Malezar Besvaret November 22, 2005 Rapporter Besvaret November 22, 2005 Det er nok dykkere der fiskes efter ;)
Johan Besvaret November 22, 2005 Rapporter Besvaret November 22, 2005 Jeg kan helt sikkert lokkes til en hel masse(altså fiskeri). Skriv endelig.......
splint Besvaret November 22, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 22, 2005 Hej jxhab. Big game fiskeriet i Kroatien startede for mit vedkommende via en kolega fra arbejdet. det var ham som introducerede det for mig. Jeg har nu været afsted i 3 år i træk, og i den forbindelse har jeg desværre ikke været særlig heldig. I sommers fik jeg kun en rokke på krogen og forrige sommer blev det til en haj. Ingen tun. Men sidste sommer hvor jeg fik rokken, da lå der en båd ca. 100 m. fra os og de tog en tun på 180-200 kg. Jeg har fundet den båd der tog tunen og her er et link. http://www.adriatic-big-game.com/index_eng.asp PS! Behøver man at fortælle at vi til næste sommer prøver igen. Er ca. 12-14 mand der skal fiske i to uger.
splint Besvaret November 22, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 22, 2005 Glemte lige nogle billeder fra samme hjemmeside. http://www.adriatic-big-game.com/2004.asp
Guest carspar Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Ja der mange slags torsk i vandet!!
biz Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 Jeg er også frisk på noget fisk(eri), har selv gået og hygget mig ude ved Lernacken i sommers ! Ørred, Hornfisk og siges der; torsk.. Er mest til flue og letspin, men er frisk på en "forums" tur efter torsk på sundet, her til vinter - måske bare ikke lige i nærheden af julefrokosten :D Ku det måske være en idé ? En masse "forummer", bajere, gl. dansk, let frokost af den medbragte slags og søsyge-piller til landkrabberne m.m. ;) :) Vi ku´evt. booke en hel båd for os selv...
splint Besvaret November 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 24, 2005 Jeg er i hvert fald på. En gang til januar, når jeg flytter over
Guest Palle... Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 Biz... Lyder som en kanon ide med en dag på Öresund. Jeg er frisk. Dog kan jeg ikke fra 11/1 til 10/2 grundet ferie.
Guest carspar Besvaret November 25, 2005 Rapporter Besvaret November 25, 2005 Hvis i er interesseret så kan i leje en tur med en båd i Vester Hamnen!! Mig og fruen var selv med den sammen med nogle af vore svenske venner ude og se American Cup og en lille lunck på havet med racen i baggrunden. Men hvis i er interesseret så giv mig et praj og jeg skal finde hans telefonnummer frem af gemmerne.
DMJ Besvaret January 23, 2006 Rapporter Besvaret January 23, 2006 Jeg synes nok jeg havde set en gammel tråd om fiskeri et eller andet sted. Jeg har selv fisket meget i mine unge år og har så været lidt væk fra det i 4-5 år, men de sidste 2 år har jeg så brugt på at komme op i blus igen. Jeg fisker alt, med en forkærlighed for flue og letspin. Foretrækker dog aktivt fiskeri, men kan da godt klare lidt medefiskeri af den ene eller anden slags i ny og næ. Desværre har jeg ikke fået fisket så meget herovre, men har besøgt Lödde åen et par gange. Ellers har jeg primært fisket i DK da alle fiskevennerne kommer derfra. Så hvis der er nogen der har lyst til at komme lidt ud i det svenske så lad os da få aftalt noget. Personligt gør lidt frostvejr ikke mig noget og årets første 5 ture er gået lidt sløvt, så hungrer efter lidt stram line :D . Lige en lille fodnote, hvis du mener fiskeri er noget der bedrives siddende behageligt og med en 6-pack så behøver du ikke at skrive ;)
Gio Besvaret January 23, 2006 Rapporter Besvaret January 23, 2006 Lige en lille fodnote' date=' hvis du mener fiskeri er noget der bedrives siddende behageligt og med en 6-pack så behøver du ikke at skrive ;)[/quote']= Put & Take ;) Jeg er frisk på natur-oplevelser....og er heller ikke bange for "en smule frost". Men omvendt er jeg heller ikke fanatisk! *g* Let-spin og alm. spin på kyst, iført neoprenerne...så er jeg glad.
DMJ Besvaret January 23, 2006 Rapporter Besvaret January 23, 2006 Jeg er ikke helt enig med din "=Put&Take". Jeg fisker selv en del P&T nede i Karlstrup kalkgrav og så har jeg som junior da besøgt Harasjömola et par gange. Alligevel forstår jeg godt din sammenkædning, det er ofte her disse typer kommer. Selvom jeg har mødt dem mange steder. Nu ser det ud til at vinden løjer af, så en tur til sydkysten er måske ikke det værste man kan komme ud for?
CoolAIR Besvaret August 30, 2006 Rapporter Besvaret August 30, 2006 Jeg er også frisk på en fisketur anytime. Gør det mest i spinnefiskeri fra kysten, men også søture efter gedder eller åfiskeri efter andet godt er jeg også frisk på! Og en bådtur på Öresund kunne være fedt! Er der forresten nogen der har nogle gode links til svenske lystfiskersider?
Gio Besvaret August 30, 2006 Rapporter Besvaret August 30, 2006 Jeg er også frisk på en fisketur anytime. Gør det mest i spinnefiskeri fra kysten, men også søture efter gedder eller åfiskeri efter andet godt er jeg også frisk på! Og en bådtur på Öresund kunne være fedt! Er der forresten nogen der har nogle gode links til svenske lystfiskersider?Jeg har kun været ude et par gange i år, desværre. Spark mig bagi, og jeg er frisk på en dag ved kysten, iført neopren´erne og rød næse. :) http://www.skanetur.se/fiskesidor/fiskane.htm www.fiske.jamtland.se Tidningen Fiskejournalen Tidningen Fiske för Alla Allt om Fisk på fiskbasen.se Om fiske i SUNET´s länkarkiv Om fiske i DMOZ länkarkiv
Simon Irgens Besvaret August 31, 2006 Rapporter Besvaret August 31, 2006 Jeg har kun været ude et par gange i år' date=' desværre. Spark mig bagi, og jeg er frisk på en dag ved kysten, [b']iført neopren´erne og rød næse. :) http://www.skanetur.se/fiskesidor/fiskane.htm www.fiske.jamtland.se Tidningen Fiskejournalen Tidningen Fiske för Alla Allt om Fisk på fiskbasen.se Om fiske i SUNET´s länkarkiv Om fiske i DMOZ länkarkiv Og en Fernet-branca skal da heller ikke glemmes:laugh:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu