Guest carspar Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Supert (mule), det er er kanon god ide. I kender vel den der pendlerforening der er i Helsingborg, hvad med at slå os sammen det giver större muligheder. Her skal også forhandles dieselrabatter selvfölgelig. I ved vel at Sverige er kupon landet over alle. Forleden dag så jeg i Sydsvenskan Dagbladet at den korekte kunde i butikkerne var en der: - Lagde varene med stregkoden mod stregkodeläseren - Havde sine rabatkuponer klar ved kassen - Havde penge/kreditkort klar og betalte för man lagde varene i bäreposen Det fortäller jo en del.
Guest carspar Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Jeg er også med. Vi har adskillige ting der kan behandles i en sådan forening. Som den anden pendlerforening: Rabatter på: Benzin priser Bropriser andre rabatter Kontakt til politikerne da vi har svärt ved at blive hört i det politiske liv, vi har heller ikke stemmeret i rigsdag/folketing. Generelle pendler problemer med myndighederne kan tages op her. Jeg mener de skal tilknyttes denne debat samt Scanianet hvor vi kan holde styr på regler (som venlige frivillige gör nu) Det kan godt väre at vi "kun" er ca. 500 herinde men der bor ca. 17.000 danskere (läste jeg for ca. ½ år siden) i Sydsvenskan, så vi kan blive en god gruppe selv om ikke alle er interesseret. Men Skallstorp kan du tage teten og oprette en ny tråd hvor man kan tilmelde sig, jeg er med og vil gerne deltage aktivt.
Nils Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Bare til det tal 17.000, før det går sin sejrsgang. Så mange er vi altså ikke - endnu. :)
Guest carspar Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Jeg kan ikke finde det igen, men her er en rapport fra april 2004 hvor vi er 12.000 i den Svenske del af Örestadsregionen, hvoraf der er bor ca. 6.000 i Malmöregionen. http://www.oresundskomiteen.dk//site_dir/oeresund/upload/fakta-oeresund_dansk1-pdf.pdf Det er 1½ år siden så det kan nok stemme med ca. 17.000 nu!! men det er nu et gät da jeg ikke kan huske kilden. Så vi er da en del.
Nils Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Jeg kan ikke finde det igen, men her er en rapport fra april 2004 hvor vi er 12.000 i den Svenske del af Örestadsregionen, hvoraf der er bor ca. 6.000 i Malmöregionen. http://www.oresundskomiteen.dk//site_dir/oeresund/upload/fakta-oeresund_dansk1-pdf.pdf Det er 1½ år siden så det kan nok stemme med ca. 17.000 nu!! men det er nu et gät da jeg ikke kan huske kilden. Så vi er da en del. I 03 var flytteoverskuddet 1.600. Hvis det nu er lidt højere i 04 og 05 f.eks. 2.000, så kan vi komme op på 16.000, og så er der jo ikke så langt til 17.000, men det er så hele Skåne. Jeg bøjer mig for tallenes tale. Politisk er det også en god ide med lidt overdrevne tal, så lad os sige, vi nærmer os 20.000. :D
Gio Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 17.000 i hele Skåne er sgu´ også en pæn slat. Jeg er stolt på mit folks vegne. De har go´ smag :)
Guest Supermule Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Jep men det sætter vi sgu igang Carsten!!!! Hvornår skal vi lige mødes og fikse lidt paragraffer sammen???
mrode Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Jeg hjælper gerne til (efter nytår) - jeg har en del erfaring med både landsforenings- og lokalforeningsarbejde.
Michael Rasmussen Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Ja jeg er også gerne på hvis der er nok intresserede, således at vort evt. arbejde ikke er forgævedes!
skallstorp Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Se ny tråd om pendlerforening
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu