Jump to content

Kan du finde 40+ bands på dette billede?

Recommended Posts

Skrevet

Kig godt på billedet her, og se hvor mange bands du kan finde, god fornøjelse :) Hehe, cool tidsfordriv, også for mig som kun kender ganske få af disse bands. Til gengæld skal man jo blot kende navnet på et band, ikke nødvendigvis musikken, før at man kan gætte med her :) Info: Jeg har været nød til at sætte billedet ned i størrelse (pga man ikke kan uploade filer større end 98 kb her), så måske det er lidt svært at se alt..?

Besvaret

Matchbox 20 Guns'n' Roses Queen Red hot chilli peppars (kors jeg kan ikke stave sorry)

Besvaret

Alice In Chains Corner shop White snake Deep Purple White Zombie The Cars Nine Inch Nails Prince The Doors Iron Maiden Black Flag Yellow Cowboy Junkies Jewel Green Day Talking Heads Hole Crowded House Madonna Beach boys White stripes

Besvaret
Det er sgu begge dele, mens sledge hammer ikke et band, men et nummer, hvis vi skal være meget nøjeregnende. :)
Jeg tror vist de to herrer er The Blues Brothers... Syntes ikke MIB havde hat ??
Besvaret
Nej for The Blues Brothers er flere :tongue2:
Vrøvl... Jake og Elwood.... The brothes... resten er bare band medlemmer...
Besvaret

Bedre billede Det er lidt irriterende at billedet på min skærm er fuld skærmstørrelse, men jeg kan ikke få diverse links i fuld størrelse. Der er mange små detaljer (bands) som er svære at se, med mindre man ved detaljen er "det band", når billedet ikke er i fuld størrelse. Her er dog et lidt større og bedre billede: http://putfile.com/pic.php?pic=11/32807194072.jpg&s=x12 PS. Der er mange bands endnu at finde, ud over de nævnte :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...