Toft Skrevet November 25, 2005 Rapporter Skrevet November 25, 2005 Kig godt på billedet her, og se hvor mange bands du kan finde, god fornøjelse :) Hehe, cool tidsfordriv, også for mig som kun kender ganske få af disse bands. Til gengæld skal man jo blot kende navnet på et band, ikke nødvendigvis musikken, før at man kan gætte med her :) Info: Jeg har været nød til at sætte billedet ned i størrelse (pga man ikke kan uploade filer større end 98 kb her), så måske det er lidt svært at se alt..?
Toft Besvaret November 25, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 25, 2005 Det er vist ikke til at se en skid på billedet i den tarvelige størrelse der. www.upit.dk er nede, men er der nogen der kender en anden side hvor billedet kan uploades, så man kan se billedet i stor størrelse?
Plesner Besvaret November 25, 2005 Rapporter Besvaret November 25, 2005 Der er ihvertfald Smashing Pumpkins The B-52's The Eagles
Persson Besvaret November 25, 2005 Rapporter Besvaret November 25, 2005 Led Zeppelin Gorillaz Rolling Stones Blur Garbage The Pixies 50 cent Spoon
Guest Trine Besvaret November 25, 2005 Rapporter Besvaret November 25, 2005 Matchbox 20 Guns'n' Roses Queen Red hot chilli peppars (kors jeg kan ikke stave sorry)
BS Besvaret November 26, 2005 Rapporter Besvaret November 26, 2005 Så er der Scisors scisors (sakse sakse) The Blues Brothers
janlunde Besvaret November 26, 2005 Rapporter Besvaret November 26, 2005 Peter Gabriel - sledge hammer
Persson Besvaret November 26, 2005 Rapporter Besvaret November 26, 2005 Alice In Chains Corner shop White snake Deep Purple White Zombie The Cars Nine Inch Nails Prince The Doors Iron Maiden Black Flag Yellow Cowboy Junkies Jewel Green Day Talking Heads Hole Crowded House Madonna Beach boys White stripes
Guest Trine Besvaret November 26, 2005 Rapporter Besvaret November 26, 2005 Men in black Det er sgu da ikke en band.. det er en film:)
Guest Palle... Besvaret November 26, 2005 Rapporter Besvaret November 26, 2005 Oh yeah... all time favorite... Blind Melon
Guest Palle... Besvaret November 26, 2005 Rapporter Besvaret November 26, 2005 Peter Gabriel - sledge hammer Ja, eller Men At Work
Nils Besvaret November 26, 2005 Rapporter Besvaret November 26, 2005 Det er sgu da ikke en band.. det er en film:) Det er sgu begge dele, mens sledge hammer ikke et band, men et nummer, hvis vi skal være meget nøjeregnende. :)
Guest Palle... Besvaret November 26, 2005 Rapporter Besvaret November 26, 2005 Det er sgu begge dele, mens sledge hammer ikke et band, men et nummer, hvis vi skal være meget nøjeregnende. :) Jeg tror vist de to herrer er The Blues Brothers... Syntes ikke MIB havde hat ??
Nils Besvaret November 26, 2005 Rapporter Besvaret November 26, 2005 Jeg tror vist de to herrer er The Blues Brothers... Nej for The Blues Brothers er flere
Guest Palle... Besvaret November 26, 2005 Rapporter Besvaret November 26, 2005 Nej for The Blues Brothers er flere Vrøvl... Jake og Elwood.... The brothes... resten er bare band medlemmer...
Nils Besvaret November 26, 2005 Rapporter Besvaret November 26, 2005 Vrøvl... Jake og Elwood.... The brothes... resten er bare band medlemmer... Javel, man lærer hver dag, men jeg tror de to er Mænd I Sort Bluse. :)
Guest Palle... Besvaret November 26, 2005 Rapporter Besvaret November 26, 2005 Peter Gabriel - sledge hammer Jeg tror faktisk det er Shamsing Pumpkins
Toft Besvaret November 26, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 26, 2005 Bedre billede Det er lidt irriterende at billedet på min skærm er fuld skærmstørrelse, men jeg kan ikke få diverse links i fuld størrelse. Der er mange små detaljer (bands) som er svære at se, med mindre man ved detaljen er "det band", når billedet ikke er i fuld størrelse. Her er dog et lidt større og bedre billede: http://putfile.com/pic.php?pic=11/32807194072.jpg&s=x12 PS. Der er mange bands endnu at finde, ud over de nævnte :)
Persson Besvaret November 26, 2005 Rapporter Besvaret November 26, 2005 dinosaur jr. tatu dead kennedys cypres hill U2 seal pink FISH Pumpin dolls Manic Street Preachers postmen eels Black Crows Radiohead
Toft Besvaret November 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 29, 2005 Kan se der mangler et par stykker: Yellowman Lemonheads Ratt Kiss The Bee Gees Der mangler sikkert flere... :)
Persson Besvaret November 29, 2005 Rapporter Besvaret November 29, 2005 Jamen det var da rart at du fik fingeren ud og deltog selv ;-)
Toft Besvaret November 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 29, 2005 Jamen det var da rart at du fik fingeren ud og deltog selv ;-) Ja, jeg overvejede også at vedlægge facitlisten sammen med billedet, det havde været sjovt ik?
Persson Besvaret November 29, 2005 Rapporter Besvaret November 29, 2005 Og hvad er oddsen for at : TV2 fremgår af den liste HAH - I am evil homer, I am evil homer !!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu