Merethe Skrevet December 1, 2005 Rapporter Skrevet December 1, 2005 Jeg købte en 3mobil i forbindelse med udvandringen til Sverige. Har så lige fået 2. regning indbefattet 2 timer og tyve minutters taletid fra udlandet til den nette sum af 200 kr... Undskyld, men skulle mobilen ikke ringe over det danske net aautomatisk selvom man er i Skåne??? I morgen tager jeg den strammeste maske på, når jeg fortæller medarbejderne i 3, at deres mobiler og abonnement er den værste gang skod jeg længe har prøvet!!!!!!! Nogen andre som har lignende erfaringer???
Thomas Besvaret December 1, 2005 Rapporter Besvaret December 1, 2005 Det kan du godt spare dig, for du har sikkert været uden for 3's net i sverige når du har ringet. og det er jo din egen skyld! 3's dækning er ikke den bedste, hverken herovre eller i danmark...
Guest M., Besvaret December 1, 2005 Rapporter Besvaret December 1, 2005 Det vil altid stå som opkald fra udlandet, da du befinder dig i udlandet. Du betaler altid 200 kr om måneden, da abb er 200kr Hvis du har fået en regning på 200kr udover de 200kr i abb er det en fejl. jeg betaler 200 i abb og mener jeg har 4 timer at ringe for i den pris, der står altid udlandsopkald på min regning men det koster ikke extra
ccdj Besvaret December 1, 2005 Rapporter Besvaret December 1, 2005 Hmmm kan kun sige vi er sku' egentlig fint tilfredse med 3's dækning (selv om vi bor ude på landet :D) vi betaler som sagt ikke roaming afgift her i Sverige, medmindre vi som Thomas siger er uden for 3's net. Og det spare vi en del på telefonregningen ved :th2: Servicen fra 3 er dog en helt anden sag, ikke noget at råbe hurra for......Men på den anden side hvad kan man forvente af et tele selskab Smil fra Christina
Thomas Besvaret December 1, 2005 Rapporter Besvaret December 1, 2005 Det vil altid stå som opkald fra udlandet, da du befinder dig i udlandet. Du betaler altid 200 kr om måneden, da abb er 200kr Hvis du har fået en regning på 200kr udover de 200kr i abb er det en fejl. jeg betaler 200 i abb og mener jeg har 4 timer at ringe for i den pris, der står altid udlandsopkald på min regning men det koster ikke extra Nej ikke så længe du holder dig inden for 3s net!
thomas_lund Besvaret December 1, 2005 Rapporter Besvaret December 1, 2005 Samme her - glade nok for 3's prispolitik mht DK og S, men deres service......
Guest Trine Besvaret December 1, 2005 Rapporter Besvaret December 1, 2005 Det kommer lidt an på hvilket abonnement du har.. tag lige og regn efter først. Gang antallet af opkald med 0,25 øre. Det betaler du altid. Tag dine gratis minutter og træk dem fra din samlede taletid. Gang resten med den takst det koster at ringe med 3. Alle opkald fra udlandet vil stå som opkald fra udlandet. Men prisen er den samme.
Merethe Besvaret December 1, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret December 1, 2005 ok - tak for svarene. Er sikker på at de må have lavet en fejl - ellers må jeg vist hoppe på IT-telefonien
Michael P Besvaret December 1, 2005 Rapporter Besvaret December 1, 2005 Man skal bare ringe og sige sit abonnement op, så får man god service. Der er ikke det som de ikke er villige til at give dig, så som nye telefon, biografbilletter og billige priser.
dansken Besvaret December 3, 2005 Rapporter Besvaret December 3, 2005 Jeg er meget tilfreds med 3. Jeg har dog ikke haft brug for deres service, så den kan jeg ikke udtale mig om. Men som ccdj er inde på, så er det jo ikke det telefonselskaber er mest kendt for.
Miriam Besvaret December 3, 2005 Rapporter Besvaret December 3, 2005 Vi har haft problemer på de 2 første regninger vi fik, hvor de ikke kunne finde ud af at få de samtaler ind vi har haft på 3's net i SE til den lave/normal takst. Jeg havde så fat i dem hvor de lovede at rette det på næste regning, det vil sige reducere den ekstra udgift vi havde haft. Da næste regning kom, var der samme fejl, hvorefter jeg så nægtede at betale regning. Den første med fejl havde jeg lagt ud. Jeg fik afvide at jeg skulle skive en klage til dem, for dem som sider i den "alm" kunde service, har ikke beføjelser til at rette for mere end 500 kr i en regning. Jeg skrev så den klage, og blev ringet op samme dag som de har modtaget den, hvor vi aftalte et beløb som skulle reduceres. Som var ca. 1000,- og han tilbød mig derefter at slette hele den regning jeg havde på 1800,- som plaster på såret !! Hvilket jeg naturligvis var tilfreds med, og siden der har vi ikke haft nogle problemer, og har aldrig oplevet at være uden for dækning i KBH. Eller Malmö
skallstorp Besvaret December 6, 2005 Rapporter Besvaret December 6, 2005 Vi har lige fået 3 og det fungerer fint, men vi har ikke fået den förste regning endnu. Jeg er frem til at spare den forbandede afgift der er når folk ringer mig op i DK. Vi bor på böhlandet , men har ingen problemer med däkningen. Men jeg har set at der ikke er 3 däkning på broen.
Guest Trine Besvaret December 6, 2005 Rapporter Besvaret December 6, 2005 Vi bor på böhlandet ' date=' men har ingen problemer med däkningen. Men jeg har set at der ikke er 3 däkning på broen.[/quote'] Hæ det er vist som man tager det.. jeg har fint signal til jeg når toppen af højbroen, så ryger det helt og vender først tilbage omkring betalingsanlægget. Tror det er netværksskiftet mellem DK og SE den slet ikke magter...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu