Gio Skrevet December 4, 2005 Rapporter Skrevet December 4, 2005 For nogle uger siden...set fra min altan...og ikke opstillet! :th2:
Guest Supermule Besvaret December 4, 2005 Rapporter Besvaret December 4, 2005 Hmmmmmm, er de gået i stykker siden de holder der og ikke kører????? ;)
csa Besvaret December 4, 2005 Rapporter Besvaret December 4, 2005 hmm...den sølvfarvede sedan har jeg helt sikkert set i DK...er det en du kender?
Nif Besvaret December 4, 2005 Rapporter Besvaret December 4, 2005 hahaha, Ja JEG er altså også sikker på de er blevet efterladt ;o) Det havde jeg jo nok også....
Gio Besvaret December 4, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret December 4, 2005 Tænkte sgu´ nok i ville hygge jer lidt med nogle kække kommentarer :p csa: Hvis du mener Avant, og ikke Sedan :th2: ....så´ det mig.
Guest Supermule Besvaret December 4, 2005 Rapporter Besvaret December 4, 2005 Hvad regnr har du på bilen Gio??? Bare så man hilser ærbødigst på herren hvis man skuer ham selv og hans automobil på vej over broen...??? :)
steffenr Besvaret December 4, 2005 Rapporter Besvaret December 4, 2005 ja, selvfølig er audi populære biler det er jo kvalitet :th2:
csa Besvaret December 4, 2005 Rapporter Besvaret December 4, 2005 Tænkte sgu´ nok i ville hygge jer lidt med nogle kække kommentarer :p csa: Hvis du mener Avant, og ikke Sedan :th2: ....så´ det mig. ved ikke lige hva der gik galt der...mente selvfølgelig Avant...tillykke med den, den er rigtig fin! ...skal nok hilse næste gang så ;-)
Gio Besvaret December 4, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret December 4, 2005 ved ikke lige hva der gik galt der...mente selvfølgelig Avant...tillykke med den' date=' den er rigtig fin! ...skal nok hilse næste gang så ;-)[/quote']Hvis jeg ikke stopper op og gi´r hånd, så er det fordi mine bremser har set bedre dage :p (note-to-self: få lavet bremser meget snart!)
Michael Stilling Besvaret December 5, 2005 Rapporter Besvaret December 5, 2005 Ja jeg kan godt se jeg må poste et billede for at mod bevise, det er ikke ualmindeligt at der samler sig en anseeligt mængde BMWer uden foran vores lille hus - men vi kender dem alle. Men det ser jo godt ud Gio.
Persson Besvaret December 5, 2005 Rapporter Besvaret December 5, 2005 Der er da også spottet AUDI'er ude foran jeres lille hus ;-)
Michael Stilling Besvaret December 5, 2005 Rapporter Besvaret December 5, 2005 Der er da også spottet AUDI'er ude foran jeres lille hus ;-) Ja dem er det også en del af ind i mellem, men vi holder dem adskildt ellers bliver der en frygtelig larm :-)
Guest Trine Besvaret December 5, 2005 Rapporter Besvaret December 5, 2005 Der er da også spottet AUDI'er ude foran jeres lille hus ;-) Nu er det jo ikke Michaels skyld han har bekendte der ÆÆÆÆLSKER biler med startproblemer:)
Jønsson Besvaret December 5, 2005 Rapporter Besvaret December 5, 2005 2 stk's i min garage, ja tak! :th2:
Malezar Besvaret December 5, 2005 Rapporter Besvaret December 5, 2005 Jeg stiller min lige foran næste gang Gio. ;)
Persson Besvaret December 5, 2005 Rapporter Besvaret December 5, 2005 Nu er det jo ikke Michaels skyld han har bekendte der ÆÆÆÆLSKER biler med startproblemer:) Nårhh.. hvis skyld er det så
Guest Trine Besvaret December 5, 2005 Rapporter Besvaret December 5, 2005 Nårhh.. hvis skyld er det så KONENS!! Det er sgu da ette ham jeg kommer for at besøge:) shyyss.
Persson Besvaret December 5, 2005 Rapporter Besvaret December 5, 2005 KONENS!! Det er sgu da ette ham jeg kommer for at besøge:) shyyss. Nu tror jeg at der er kommet en del undertoner ind her, kan vi XXX-rate tråden til over 18 år ?? Og som altid, hvis du spørger konen hvis skyld det er .. Ja, så er det jo altid mandens.
Guest Trine Besvaret December 5, 2005 Rapporter Besvaret December 5, 2005 Nu tror jeg at der er kommet en del undertoner ind her, kan vi XXX-rate tråden til over 18 år ?? Puha Persson du bliver vist slemt skuffet hvis du lugter undertoner i det her.. Meen hva faen fantasien overgår jo også for det meste virkeligheden..
Persson Besvaret December 5, 2005 Rapporter Besvaret December 5, 2005 Puha Persson du bliver vist slemt skuffet hvis du lugter undertoner i det her.. Meen hva faen fantasien overgår jo også for det meste virkeligheden.. Det var noget af en hård og kontant udmelding - du kunne nok godt have pakket det ind lidt blidere Men jeg er glad for at du siger 'for det meste', det efterlader et spinkelt håb om at det kun omhandler pedigrør fletning. Tilbage er kun påstanden om, at det skam er Michaels skyld det hele
andersen Besvaret December 5, 2005 Rapporter Besvaret December 5, 2005 Godt nok lidt opstillet, men stadig et herligt syn :) (fra et drive-in-bio arrangement Audi lavede sidste år)
Guest Supermule Besvaret December 6, 2005 Rapporter Besvaret December 6, 2005 Ja den sidste naive person er ikke født endnu kan jeg se......... ;)
Michael Stilling Besvaret December 6, 2005 Rapporter Besvaret December 6, 2005 Godt nok lidt opstillet, men stadig et herligt syn :) (fra et drive-in-bio arrangement Audi lavede sidste år) Ja så ka vi lærer det
Kasper Besvaret December 6, 2005 Rapporter Besvaret December 6, 2005 Ser somregel kun Audi'er ud gennem bagruden. Når man "basker" TT'ere efter betalingsanlæget :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu