Jump to content

Audi er populær i Sverige...ingen tvivl om dét!

Recommended Posts

Guest Supermule
Besvaret

Hmmmmmm, er de gået i stykker siden de holder der og ikke kører????? ;)

Guest Supermule
Besvaret

Hvad regnr har du på bilen Gio??? Bare så man hilser ærbødigst på herren hvis man skuer ham selv og hans automobil på vej over broen...??? :)

Besvaret
Tænkte sgu´ nok i ville hygge jer lidt med nogle kække kommentarer :p csa: Hvis du mener Avant, og ikke Sedan :th2: ....så´ det mig.
ved ikke lige hva der gik galt der...mente selvfølgelig Avant...tillykke med den, den er rigtig fin! ...skal nok hilse næste gang så ;-)
Besvaret
ved ikke lige hva der gik galt der...mente selvfølgelig Avant...tillykke med den' date=' den er rigtig fin! ...skal nok hilse næste gang så ;-)[/quote']Hvis jeg ikke stopper op og gi´r hånd, så er det fordi mine bremser har set bedre dage :surprise: :p (note-to-self: få lavet bremser meget snart!)
Besvaret
Der er da også spottet AUDI'er ude foran jeres lille hus ;-)
Nu er det jo ikke Michaels skyld han har bekendte der ÆÆÆÆLSKER biler med startproblemer:)
Besvaret
Nårhh.. hvis skyld er det så :surprise:
KONENS!! Det er sgu da ette ham jeg kommer for at besøge:) shyyss.
Besvaret
KONENS!! Det er sgu da ette ham jeg kommer for at besøge:) shyyss.
Nu tror jeg at der er kommet en del undertoner ind her, kan vi XXX-rate tråden til over 18 år ?? :scared: Og som altid, hvis du spørger konen hvis skyld det er .. Ja, så er det jo altid mandens.
Besvaret
Nu tror jeg at der er kommet en del undertoner ind her, kan vi XXX-rate tråden til over 18 år ?? :scared:
:lol: Puha Persson du bliver vist slemt skuffet hvis du lugter undertoner i det her.. Meen hva faen fantasien overgår jo også for det meste virkeligheden..
Besvaret
:lol: Puha Persson du bliver vist slemt skuffet hvis du lugter undertoner i det her.. Meen hva faen fantasien overgår jo også for det meste virkeligheden..
Det var noget af en hård og kontant udmelding - du kunne nok godt have pakket det ind lidt blidere :surprise: Men jeg er glad for at du siger 'for det meste', det efterlader et spinkelt håb om at det kun omhandler pedigrør fletning. Tilbage er kun påstanden om, at det skam er Michaels skyld det hele
Guest Supermule
Besvaret

Ja den sidste naive person er ikke født endnu kan jeg se......... ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...