Morten K Skrevet December 8, 2005 Rapporter Skrevet December 8, 2005 Hej, Er der nogen der har nogen gode links til bilsites med et stort community + fora? /Morten
thomas_lund Besvaret December 8, 2005 Rapporter Besvaret December 8, 2005 Hvilke slags biler? Typisk er de rigtig gode sites meget specifikke på modeller. Jeg bruger i stor grad www.rennlist.com og www.renntech.org til min Porsche. Masser af tekniske manualer og DIY instrukser, samt gode diskussioner. Der er sikkert det samme for masser af andre mærker.
Morten K Besvaret December 8, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret December 8, 2005 Pickups og varevogne :D eller bare en side med entusiaster fordi de ved med hundreprocents sikkerhed hvor jeg kan finde sider med pickups og varevogne.
Guest Supermule Besvaret December 8, 2005 Rapporter Besvaret December 8, 2005 www.vagcars.dk Det er dog VAG biler det handler om
Malezar Besvaret December 8, 2005 Rapporter Besvaret December 8, 2005 Jeg har Audi sites med masser af info, men ingen pickup sites.
claus Besvaret December 8, 2005 Rapporter Besvaret December 8, 2005 www.ultimatecarpage.com , www.germancarfans.com , det var lige hvad jeg kunne huske...
Guest ThomasO Besvaret December 8, 2005 Rapporter Besvaret December 8, 2005 www.autopower.se hvis det er et Svensk BMW site du er ude efter. De hed før BMWpower, men det brød BMW sig ikke om. De har køb salg, biltests, og et godt forum. Et helt igennem vidunderligt site for BMW ejere.
ejepsen Besvaret January 11, 2006 Rapporter Besvaret January 11, 2006 Jeg har Audi sites med masser af info' date=' men ingen pickup sites.[/quote'] Er det et du gider dele - jeg søger en Audi A2 TDI
Guest Mogens Besvaret January 11, 2006 Rapporter Besvaret January 11, 2006 Hvilke slags biler? Der er sikkert det samme for masser af andre mærker. Alfa Romeo -> www.cuoresportivo.dk/index.php :th2:
Tomcat Besvaret January 11, 2006 Rapporter Besvaret January 11, 2006 Nogle der kender til gode opel sites og fora?
Guest Mogens Besvaret January 11, 2006 Rapporter Besvaret January 11, 2006 Nogle der kender til gode Opel sites og fora? Der sker lidt hér, men iøvrigt mere på de tyske sider. www.opelpower.dk Hvilken Opel har du?
D.D. Besvaret January 13, 2006 Rapporter Besvaret January 13, 2006 ... Here you go: http://www.sverigesurfen.com/bilmodeller.htm ;)
Guest ThomasO Besvaret January 13, 2006 Rapporter Besvaret January 13, 2006 http://www.carlinks.se Her er en hel del læsning også....
csa Besvaret January 14, 2006 Rapporter Besvaret January 14, 2006 www.audiworld.com verdens vel nok største audi community
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu