Jump to content

Dansk TV signal i Sverige?

Recommended Posts

Besvaret
Nej' date=' nej, jeg har også noget familie der bor i nærheden af Solrød str. de kan også fange DR2 på deres stueantenne[/quote'] :th2: Wow, så behøver jeg måske slet ikke bekymre mig om, hvorvidt jeg ville kunne se DR 2 på den anden side? Vi kigger på Ön efter noget at bo i. Jette
Besvaret
Nok ik' date=' men ellers må du have et tv med rundt når i skal til at finde noget[/quote'] :th2: Ov ja, nå, men ellers må vi jo ty til nettv, som en har foreslået, så er det jo "bare" at finde ud af noget med en bredbåndsleverandør. Men den tid den glæde. Tak for dine input. :) Jette
Besvaret
:th2: Ov ja' date=' nå, men ellers må vi jo ty til nettv, som en har foreslået, så er det jo "bare" at finde ud af noget med en bredbåndsleverandør. Men den tid den glæde. Tak for dine input. :) Jette[/quote'] Hvor på Ön kigger I Jette?
Besvaret

Hej Moerke, Vi kigger på Lotsgatan/Skvätterevsgatan (beklager hvis det ikke er stavet rigtigt). Vi vil gerne have ca. 100-125 kvm og allerhelst med udsigt til noget vand. Så det bliver spændende at se hvad der kan lade sig gøre hilsen Jette

Besvaret
Hej Moerke, Vi kigger på Lotsgatan/Skvätterevsgatan (beklager hvis det ikke er stavet rigtigt). Vi vil gerne have ca. 100-125 kvm og allerhelst med udsigt til noget vand. Så det bliver spændende at se hvad der kan lade sig gøre hilsen Jette
Hmm Jette, jeg tror helt bestemt Jette at dit navn Jette er det der efterhånden står herinde flest gange Jette:) Dit navn Jette står oppe i venstre hjørne på alle dine indlæg Jette;) Nogen gange bliver man sq lidt forvirret Jette når du afslutter en kommentar Thomas;)
Besvaret
Hmm Jette, jeg tror helt bestemt Jette at dit navn Jette er det der efterhånden står herinde flest gange Jette:) Dit navn Jette står oppe i venstre hjørne på alle dine indlæg Jette;) Nogen gange bliver man sq lidt forvirret Jette når du afslutter en kommentar Thomas;)
:laugh: Stakkels Thomas, men jeg er blot af den gamle skole som altid skriver under med mit navn - nu skal jeg så undlade det i denne post for din skyld...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...