Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle Jeg har forgæves prøvet at finde noget omkring TDC's telefoni og internett. Derfor håber jeg der er nogle der kan hjælpe mig. Jeg flytter til Oxie i starten af januar og vil i den forbindelse gerne have et almindeligt telefon abonnement og internet. Jeg har været på tdc's svenske hjemmeside for at finde noget omkring fastnettelefoni og har egentligt ikke fundet ud af hvor man bestiller et telefonabbonnement. Har de i det hele taget et almindeligt ab. som man kender det hjemmefra eller skal man have telia ab. Hvis man ønsker nogle oplysninger så kræves det at man indtaster et telefonnummer, men jeg har jo ikke noget!!! Hvad skal jeg gøre. Hjælp venligst

Besvaret
Hej alle Jeg har forgæves prøvet at finde noget omkring TDC's telefoni og internett. Derfor håber jeg der er nogle der kan hjælpe mig. Jeg flytter til Oxie i starten af januar og vil i den forbindelse gerne have et almindeligt telefon abonnement og internet. Jeg har været på tdc's svenske hjemmeside for at finde noget omkring fastnettelefoni og har egentligt ikke fundet ud af hvor man bestiller et telefonabbonnement. Har de i det hele taget et almindeligt ab. som man kender det hjemmefra eller skal man have telia ab. Hvis man ønsker nogle oplysninger så kræves det at man indtaster et telefonnummer, men jeg har jo ikke noget!!! Hvad skal jeg gøre. Hjælp venligst
Hej splint, Søg et telefonnummer frem på en fremmed via Eniro.se på "din" adresse eller i området, tast det derefter ind på tdc.se under "kontroller hvilke tjenster du kan få fra TDC", så ved du om de kan levere i dit område. :) Jeg tror dog desværre det er begrænset hvor de kan levere i Malmø PT (de kunne f.eks. ikke levere hos os i Riseberga.) Ellers kan du selvfølgelig også sende dem en forespørgsel vi mail, da deres koncept er "selvbetjening". Jeg synes selv de har nogle priser som er værd at overveje. Netværket skulle gerne være en af Sveriges mest moderne (og derved vel også en af de mest stabile), da de har overtaget Songs netværk i norden. Endvidere er de i Sverige ikke underlagt de samme retningslinier/forpligtelser som de er i Danmark, hvilket forhåbentlig skulle gøre at de kunne drive forretning på en mindre "tung" måde der kommer kunderne til gode i sidste ende.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...